Tak wyglądał początek Blueranka 18 lat temu, gdy Maciej Gałecki podjął decyzję o założeniu własnej firmy. Dziś wiele się zmieniło o czym mogą świadczyć poniższe liczby: • Obecnie zatrudniamy ponad 100 osób. • Obsłużyliśmy już ponad 430 klientów z całego świata. Są jednak rzeczy, które mimo upływu czasu nie zmieniły się ...
Od początku istnienia Bluerank na pierwszym miejscu stawiamy rozwój pracowników. Wykorzystujemy każdą okazję do nauki. Jeździmy na konferencje, uczestniczymy w szkoleniach, dzielimy się pozyskanymi informacjami i wymieniamy raportami branżowymi. Dodatkowo będąc Google Premier Partnerem, możemy korzystać z rozwiązań jeszcze niedostępnych na rynku.
Zobaczysz jak działa efekt synergii w praktyce, bo współpraca jest podstawą naszego działania. Zorganizowaliśmy naszą pracę w taki sposób, aby przez 3 dni w tygodniu, móc pracować w zespołach projektowych a pozostały czas, spędzać w naszych działach macierzystych, co sprzyja szybkiej wymianie wiedzy.
Staramy się zawsze wychodzić na przeciw potrzebom Klientów oraz naszych specjalistów, którzy mają głowy pełne pomysłów na ulepszenia istniejących na rynku rozwiązań, jak i do tworzenia nowych, zupełnie innowacyjnych narzędzi. Wspólnie z działem R&D przekuwamy te pragnienia w rzeczywiste rozwiązania i produkty.
Wykonując codzienną pracę władamy w nią całe serca, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług. Konsultingowe podejście jest tym, co nas wyróżnia. Nasi Partnerzy to doceniają, dlatego cieszymy się sukcesami naszych pracowników i jesteśmy dumni, że nasze projekty, spotykają się z uznaniem na rynku.
Wyróżnia nas: • Duża ciekawość świata i chęć nauki. • Nastawienie na współpracę. • Innowacyjne podejście i otwartość na nowości. • Orientacja na dostarczanie wysokiej jakości usług. • Skupienie na potrzebach klienta. Dodatkowo cenimy szczerość i transparencję, dlatego otwarcie mówimy o wynagrodzeniu w naszej ofercie.
Liczy się dla nas dobra atmosfera i wspólnie spędzany czas. Co roku całą firmą wyjeżdżamy na Bluetrip, podczas którego integrujemy się i ładujemy baterie na kolejne miesiące. Lubimy pomagać i chętnie angażujemy się w akcje społeczne. W grudniu, wraz z innymi agencjami udowadnia, że „Internety mają serce” a w trakcie roku wspieramy m.in. Fundację Gajusz. Bluerankowcy to też zapaleni sportowcy, którzy pokonują kilometry w biegach m.in. Łódź Business Run.