appName

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
OfertyBrand StoriesWięcejZaloguj
Gamma PR logo
Gamma PR
Nasi klienci to międzynarodowe firmy, skupione wokół nowych technologii. Są z nami od lat z prostego powodu - dowozimy, jakość oraz ilość. To AŻ tyle. W naszych działaniach na 1 miejscu jest człowiek, a potem liczby. Wartości? Rzetelność i rozwój.
AgencjaPR branży IT<10Wrocław
Nasz zespół
Ewa Rudkowska
CEO

W branży IT od 2000r. z zainteresowania, w świecie PRu i marketingu z zamiłowania. Zawsze poszukuje kompleksowych i nietuzinkowych rozwiązań. Po godzinach pochłania wiedzę nt emocji. I seriale historyczne.

Jacek Brol
PR Executive - gaming

O gamingu wie wszystko. Sprzęt komputerowy nie ma dla niego tajemnic. Purysta językowy i perfekcjonista w wyłapywaniu szczegółów. Aktywny fan muzyki metalowej i smakosz dobrych trunków popołudniowych.

Krzysztof Jański
PR Executive - B2B

Snuje historie o druku, których słuchają z zapartym tchem zarówno dziennikarze mediów IT jak i publicyści dzienników biznesowych. Poliglota, podróżnik i wielbiciel wysokiej kultury. Miłośnik “rzeczy” pięknych.


Poznaj nas bliżej
Kilka słów o nas

Nasza ekipa to eksperci PR, byli dziennikarze, specjaliści marketingu doświadczeni w pracy w lub dla korporacji. Znamy każdą stronę „barierki”. Dostarczamy content, zaaranżujemy akcje sprzedażowe, prowadzimy akcje influencer marketingu dla wszystkich naszych klientów, takoż ich strony firmowe w SM. W naszych działaniach na pierwszym miejscu zawsze jest człowiek i emocje (Human2Human), potem dopiero bezwzględne liczby. Kluczowymi wartościami są rzetelność, zaufanie i odpowiedzialność.

Akcje charytatywne

Bierzemy udział w ogólnopolskich akcjach charytatywnych - sami oraz z klientami, wspierając ich działania w tychże. Osobiście na miejscu oraz poprzez tworzenie strategii i ich realizację od A do Z.

Współpraca z influencerami

Opracowujemy i wdrażamy strategie influencer marketingu, a twórcy nierzadko pozostają z nami w kontakcie na niemal przyjacielskim poziomie. Bo nie sztuka wybrać twórców znanych, jakościowych merytorycznie i wartościowych dla klienta. Trzeba jeszcze stworzyć z nimi relacje partnerskie i przyjacielskie, by ich emocje były autentyczne - tylko wtedy ich materiały będą rezonowały z fanami, czyli potencjalnymi klientami.


Życie firmy
Gamma PR - company insight 1
Gamma PR - company insight 2
Gamma PR - company insight 3
Gamma PR - company insight 4
Gamma PR - company insight 5
Gamma PR - company insight 6