Nasze biuro znajduje się w nowoczesnym biurowcu blisko centrum. Projektując je zrezygnowaliśmy z "korporacyjnego" open space na rzecz przestrzeni sprzyjającej pracy w skupieniu oraz spotkaniom zarówno offline jak i online. Do dyspozycji jest również część wspólna, która służy integracji przy wspólnej kawie czy posiłku.
Kim jesteśmy?Media Choice to coś więcej niż dom mediowy. To relacje, doświadczenie i holistyczne podejście do potrzeb naszych partnerów. W codziennej pracy łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji marketingowej, a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek z różnych branż. W komunikacji odchodzimy od klasycznego modelu klient-wykonawca. Uważamy, że dobra współpraca opiera się przede wszystkim na relacjach.
W Media Choice pracuje ponad 25 osób, ale nie przestajemy rosnąć. Zdecydowana większość naszych specjalistów to eksperci z ponad 3-letnim stażem zawodowym w obszarze marketingu online. Na naszym pokładzie są specjaliści z certyfikatami DIMAQ. Jesteśmy różnorodni, mamy różne pasje, zamiłowania, temperamenty, ale w pracy zawsze działamy zespołowo. Cechuje nas wysoki profesjonalizm w realizacji projektów i duże poczucie wsparcia ze strony innych. Stawiamy również na realizację cyklicznych programów stażowych w ramach, których wyłaniamy talenty.
Jak pracujemy?W większości jesteśmy z Wrocławia, gdzie pracujemy w modelu hybrydowym. Zatrudniamy również specjalistów z innych miast, którzy pracują w trybie w pełni zdalnym. Ponieważ zależy nam na tworzeniu poczucia zespołowości, niezależnie od miejsca zamieszkania, staramy się co kwartał organizować spotkania integracyjne. Jak widać na zdjęciu zwierzaki w naszym biurze są mile widziane.
Za co nas cenią pracownicy?Przede wszystkim za bardzo przyjazną i nieformalną atmosferę oraz stabilizację. Stale się rozwijamy, cały czas przybywa nam klientów i ciekawych projektów. Dodatkowo na zadowolenie naszych pracowników wpływa ich duża samodzielność w realizacji zadań i silne poczucie sprawstwa. Praca z dużymi markami to kolejny atut wskazywany przez pracowników.
BenefityNaszym pracownikom zapewniamy: rozszerzony pakiet prywatnej opieki medycznej, MyBenefit z comiesięcznym dofinansowaniem do wykorzystania na dowolnie wybrany cel z usług i produktów dostępnych na platformie, urodzinowy dzień wolny od pracy. Dbamy też o rozwój kompetencji, zapewniając cykliczne szkolenia merytoryczne. Duży nacisk kładziemy również na certyfikację. Pracownikom ze stażem 3+ lat zapewniamy dodatkowe benefity. Do naszego biura pracownicy mogą przyjść również ze swoimi pupilami.
Jak wygląda proces rekrutacji?Etapy rekrutacji: 1. selekcja CV i/lub portfolio (na wybranych stanowiskach) 2. rozmowa rekrutacyjna (zdalna), w której bierze udział osoba z HR i manager zespołu 3. zadanie rekrutacyjne lub dzień próbny, w którym nie zlecamy zadań, a umożliwiamy zapoznanie się z nami i z tym, co robimy na co dzień (za udział w dniu próbnym Kandydat otrzymuje wynagrodzenie)* 4. drugie spotkanie celem omówienia zadania rekrutacyjnego* 5. wynik rekrutacji, informacja zwrotna * dotyczy wybranych stanowisk