appName

Portal pracy przyszłości.

OfertyPracodawcyWięcejZaloguj
Media Choice logo
Media Choice
Łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji marketingowej, a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek z różnych branż.
Innedigital marketing25+Wrocław
Social Media
Nasz zespół
Łukasz Matyński
Head of Client Services & Partner

Od 9 lat współprowadzi dom mediowy Media Choice, na co dzień koordynuje pracę zespołu Client Services oraz projekty związane z rozwojem firmy. Łukasz często występuje jako prelegent na wydarzeniach branżowych.

Roksana Kasprzak-Dymarska
Head of Media Planning & Partner

Z branżą związana od 2010 r. Koordynuje pracę działu media planningu. Za cel stawia sobie stałe podnoszenie jakości świadczonych przez Media Choice usług.

Marcin Kowal
Head of SEM & Paid Social

Związany z rynkiem reklamy od 12 lat. Koordynuje pracę zespołu realizującego kampanie digital, skupiające się na integrowaniu wszystkich narzędzi do programatycznego zakupu mediów.


Poznaj nas bliżej
Gdzie mamy biuro?

Nasze biuro znajduje się w nowoczesnym biurowcu blisko centrum. Projektując je zrezygnowaliśmy z "korporacyjnego" open space na rzecz przestrzeni sprzyjającej pracy w skupieniu oraz spotkaniom zarówno offline jak i online. Do dyspozycji jest również część wspólna, która służy integracji przy wspólnej kawie czy posiłku.

Kim jesteśmy?

Media Choice to coś więcej niż dom mediowy. To relacje, doświadczenie i holistyczne podejście do potrzeb naszych partnerów. W codziennej pracy łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji marketingowej, a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek z różnych branż. W komunikacji odchodzimy od klasycznego modelu klient-wykonawca. Uważamy, że dobra współpraca opiera się przede wszystkim na relacjach.

Kim jesteśmy?
Nasz zespół

W Media Choice pracuje ponad 25 osób, ale nie przestajemy rosnąć. Zdecydowana większość naszych specjalistów to eksperci z ponad 3-letnim stażem zawodowym w obszarze marketingu online. Na naszym pokładzie są specjaliści z certyfikatami DIMAQ. Jesteśmy różnorodni, mamy różne pasje, zamiłowania, temperamenty, ale w pracy zawsze działamy zespołowo. Cechuje nas wysoki profesjonalizm w realizacji projektów i duże poczucie wsparcia ze strony innych. Stawiamy również na realizację cyklicznych programów stażowych w ramach, których wyłaniamy talenty.

Jak pracujemy?

W większości jesteśmy z Wrocławia, gdzie pracujemy w modelu hybrydowym. Zatrudniamy również specjalistów z innych miast, którzy pracują w trybie w pełni zdalnym. Ponieważ zależy nam na tworzeniu poczucia zespołowości, niezależnie od miejsca zamieszkania, staramy się co kwartał organizować spotkania integracyjne. Jak widać na zdjęciu zwierzaki w naszym biurze są mile widziane.

Za co nas cenią pracownicy?

Przede wszystkim za bardzo przyjazną i nieformalną atmosferę oraz stabilizację. Stale się rozwijamy, cały czas przybywa nam klientów i ciekawych projektów. Dodatkowo na zadowolenie naszych pracowników wpływa ich duża samodzielność w realizacji zadań i silne poczucie sprawstwa. Praca z dużymi markami to kolejny atut wskazywany przez pracowników.

Benefity

Naszym pracownikom zapewniamy: rozszerzony pakiet prywatnej opieki medycznej, MyBenefit z comiesięcznym dofinansowaniem do wykorzystania na dowolnie wybrany cel z usług i produktów dostępnych na platformie, urodzinowy dzień wolny od pracy. Dbamy też o rozwój kompetencji, zapewniając cykliczne szkolenia merytoryczne. Duży nacisk kładziemy również na certyfikację. Pracownikom ze stażem 3+ lat zapewniamy dodatkowe benefity. Do naszego biura pracownicy mogą przyjść również ze swoimi pupilami.

Jak wygląda proces rekrutacji?

Etapy rekrutacji: 1. selekcja CV i/lub portfolio (na wybranych stanowiskach) 2. rozmowa rekrutacyjna (zdalna), w której bierze udział osoba z HR i manager zespołu 3. zadanie rekrutacyjne lub dzień próbny, w którym nie zlecamy zadań, a umożliwiamy zapoznanie się z nami i z tym, co robimy na co dzień (za udział w dniu próbnym Kandydat otrzymuje wynagrodzenie)* 4. drugie spotkanie celem omówienia zadania rekrutacyjnego* 5. wynik rekrutacji, informacja zwrotna * dotyczy wybranych stanowisk


Życie firmy

Social Media