Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej, napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
Nasze podejścieDziałamy w modelu Power of One, dzięki któremu możemy wymieniać się wiedzą, rozwijać nowe kompetencje i uczestniczyć w multidyscyplinarnych projektach, dlatego nigdy nie stoimy w miejscu i cały czas zdobywamy kolejne doświadczenia zawodowe.
Nasze kompetencjeW Publicis Groupe Poland działają znane i cenione agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Arc, Leo Burnett, LiquidThread, Publicis Worldwide, Saatchi&Saatchi), Media (Performics, Spark Foundry, Starcom, Zenith), Influence (MSL, Publicis Consultants, LiquidThread), Commerce (Publicis Commerce, Publicis Le Pont, PXP), Production (Prodigious, Publicis Le Pont, PXP), Data&Analytics (YOTTA) czy departamenty specjalistyczne (PMX, Tech).
Rozpocznij swoją karierę z Publicis GroupeNajlepiej uczyć się poprzez praktykę - pod opieką naszych ekspertów zaczniesz zdobywać praktyczne doświadczenie w branży marketingowej. Organizujemy YOUng Media Talents - to proces rekrutacyjny na stanowisko Media Assistant, stanowiący pierwszy etap kariery w mediowych zespołach naszej grupy. Ponadto, oferujemy Digital Academy - program skierowany do osób zainteresowanych karierą w obszarze digitalu. Jeżeli nie wiesz, w którym obszarze marketingu będzie Ci najlepiej, zachęcamy do wypełnienia naszego testu osobowości: https://tiny.pl/d4rv8
#ELASTYCZNOŚĆ, czyli jak pracujemy?Elastyczność dla Nas to tworzenie takich warunków, w których będziesz mógł się rozwijać i wykorzystywać swój potencjał. W Publicis Groupe pracujemy w trybie hybrydowym i każdy zespół sam definiuje jego zasady. W piątki mamy możliwość kończenia pracy o godzinie 15. Dla nas nie ma znaczenia czy pracujesz leżąc w hamaku czy korzystasz z jednego z naszych biur na drugim końcu świata - oferujemy globalny program "Work your World", który umożliwia pracę przez 6 tygodni z dowolnego miejsca na świecie.
#RÓŻNI i równiChcemy, żeby każdy czuł się w Publicis Groupe dobrze i aby każdy miał pewność, że może być tu sobą! Różnorodność, równość i inkluzywność to wartości, o które stale dbamy w firmie! Nasza grupa Égalité wspiera budowanie bezpiecznej przestrzeni, przyjaznej społeczności i celebruje równość i różnorodność. W czerwcu świętujemy Pride Month dzieląc się inspiracjami, szkoleniami, wiedzą praktyczną, a nawet wspólnie oglądając tematyczne filmy.
#KulturaCiekawościCiekawość jest jednym z kluczowych elementów naszej kultury organizacyjnej. #KulturaCiekawości to szereg inicjatyw, takich jak regularne spotkania agencyjne z wymianą wiedzy, grupa Teamsowa, która służy do szybkiej wymiany informacji i pomocy, grupy na FB, biblioteczka i wiele innych. Ciekawość to również poszukiwanie sposobów, żeby zebrane inspiracje, nowe zjawiska w świecie czy nowe kanały mediowe wykorzystać dla naszych klientów.
#OdpowiedzialniSpołecznieJesteśmy wrażliwi na sprawy społeczne i od lat angażujemy się w wiele akcji charytatywnych. Niezależnie od tego czy są to jednorazowe zbiórki na konkretny cel, czy nasze coroczne inicjatywy (Wspomóż Doga za hot doga i Akcja Mikołaje), wszystkie wynikają z potrzeby serca i ogromnego zaangażowania wielu naszych kolegów i koleżanek. Bliskie są nam kwestie CSR. Stworzyliśmy nowatorskie narzędzie - wskaźnik CMCS, który pozwala optymalizować kampanie pod kątem ograniczenia śladu węglowego.