Customer Support Specialist
Kim jesteśmy?
Dietly to największy w Polsce marketplace dla cateringów dietetycznych, będący częścią Grupy Żabka. Działamy na styku technologii, logistyki i zdrowego stylu życia – łącząc świat SaaS, e-commerce, logistyki i foodtech w jeden, spójny ekosystem.
Jako jeden z nielicznych graczy w Europie rozwijamy model „SaaS-enabled Marketplace”, w którym nasi partnerzy – ponad 300 zakładów produkujących żywność – korzystają z naszego systemu SaaS (MasterLife) do zarządzania produkcją, sprzedażą i obsługą klientów.
Dietly to jednak nie tylko oprogramowanie. To również gotowe sklepy e-commerce dla cateringów oraz zintegrowana logistyka D2C, pozwalająca na dostarczenie posiłków w mniej niż 24 godziny od momentu ich przygotowania. Każdego dnia dzięki naszym rozwiązaniom realizowanych jest ponad 100 tysięcy dostaw, a nasz zespół ponad 140 specjalistów pracuje nad tym, by ten złożony ekosystem działał niezawodnie – od kodu po posiłek z jedzeniem.
Czym będziesz się zajmować?
Team Dietly rośnie! Poszukujemy osoby, która lubi pracę z ludźmi, dobrze czuje się w dynamicznym środowisku i potrafi zorganizować wiele rzeczy naraz z uśmiechem. Jeśli chcesz być częścią zespołu, który wspiera codzienne działania setek firm cateringowych i klientów w całej Polsce — to ogłoszenie jest dla Ciebie! Twoje codzienne zadania to:
Obsługa reklamacji:
prowadzenie rejestru zgłoszeń i przypisywanie ich do odpowiednich działów,
koordynowanie procesu rozpatrywania reklamacji,
przygotowywanie i weryfikacja not obciążeniowych we współpracy z działem księgowości.
Koordynacja dostaw i rozwiązywanie bieżących tematów:
współpraca z zespołem operacji, firmami cateringowymi i przewoźnikami,
kontakt z partnerami przez Freshdesk i dbanie o sprawny przepływ informacji,
nadzór nad przebiegiem dostaw przy wsparciu systemu do obsługi transportu,
reagowanie na nieprzewidziane sytuacje i wspólne szukanie rozwiązań.
Wsparcie administracyjne Biura Obsługi Klienta:
prowadzenie prostych rejestrów (np. kluczy i chipów),
kontakt z podwykonawcami w sprawie płatności i rozliczeń,
wspieranie zespołu w codziennych zadaniach operacyjnych i dbanie o sprawne funkcjonowanie biura.
Aplikuj, jeżeli:
Dobrze odnajdujesz się w pracy, która łączy koordynację, analizę i kontakt z ludźmi,
Masz doświadczenie w prowadzeniu procesów reklamacyjnych,
Czujesz się pewnie w kontakcie z dostawcami, przewoźnikami i partnerami biznesowymi,
Swobodnie korzystasz z Excela i formularzy Google,
Jesteś osobą komunikatywną, dokładną i proaktywną,
Masz „lekkie pióro” i potrafisz pisać klarowne wiadomości.
Nice to have:
Doświadczenie w firmie logistycznej,
Znajomość: Looker, Power BI,
Doświadczenie w pracy z Outlook, Teams, Slack.
Poszukujemy dwóch osób:
Jedną otwartą na pracę między 8:00 a 16:00 od poniedziałku do piątku,
Drugą otwartą na pracę zmianową w godzinach 05:00 - 19:00, od poniedziałku do soboty.
Oferujemy
Umowę B2B: 6400 - 6800 zł netto lub Umowę zlecenie: 5400 - 5800 zł,
Okres wdrożeniowy – zadbamy o Twoje wprowadzenie do naszych systemów i procesów, byś poczuł/a się pewnie w swojej roli,
Zdalny lub hybrydowy tryb pracy (biuro w Gdańsku lub Baniosze k. Warszawy),
Płatne dni wolne oraz elastyczny czas pracy, żeby załatwić swoje sprawy, czy to w urzędzie, czy u dentysty - jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że życie potrafi być nieprzewidywalne :),
Dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej LUXMED,
Dzień wolny na wolontariat firmowy lub indywidualny,
Zniżki na catering dietetyczny,
Turbo zespół – przekonaj się sam/-a!
Jak będzie wyglądał Twój proces rekrutacyjny?
Spotykamy się online:
Na pierwszy ogień łączysz się na ok. 30 minutowe spotkanie z HR.
Kolejny krok to ok. 30 min spotkanie z naszym Customer Support Managerem - Kamilem!
To wszystko! Witamy na pokładzie Dietly.
Aplikuj! Czekamy na Ciebie!