Customer Support Specialist

Obsługa klienta

Customer Support Specialist

Obsługa klienta
Norwida 2, Gdańsk

Dietly

Pełny etat
UZ, B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
6 400 - 6 800 PLN
Netto miesięcznie - B2B
5 400 - 5 800 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Dietly to największy w Polsce marketplace dla cateringów dietetycznych, będący częścią Grupy Żabka. Działamy na styku technologii, logistyki i zdrowego stylu życia – łącząc świat SaaS, e-commerce, logistyki i foodtech w jeden, spójny ekosystem.

Jako jeden z nielicznych graczy w Europie rozwijamy model „SaaS-enabled Marketplace”, w którym nasi partnerzy – ponad 300 zakładów produkujących żywność – korzystają z naszego systemu SaaS (MasterLife) do zarządzania produkcją, sprzedażą i obsługą klientów.

Dietly to jednak nie tylko oprogramowanie. To również gotowe sklepy e-commerce dla cateringów oraz zintegrowana logistyka D2C, pozwalająca na dostarczenie posiłków w mniej niż 24 godziny od momentu ich przygotowania. Każdego dnia dzięki naszym rozwiązaniom realizowanych jest ponad 100 tysięcy dostaw, a nasz zespół ponad 140 specjalistów pracuje nad tym, by ten złożony ekosystem działał niezawodnie – od kodu po posiłek z jedzeniem.


Czym będziesz się zajmować?

Team Dietly rośnie! Poszukujemy osoby, która lubi pracę z ludźmi, dobrze czuje się w dynamicznym środowisku i potrafi zorganizować wiele rzeczy naraz z uśmiechem. Jeśli chcesz być częścią zespołu, który wspiera codzienne działania setek firm cateringowych i klientów w całej Polsce — to ogłoszenie jest dla Ciebie! Twoje codzienne zadania to:


Obsługa reklamacji:

  • prowadzenie rejestru zgłoszeń i przypisywanie ich do odpowiednich działów,

  • koordynowanie procesu rozpatrywania reklamacji,

  • przygotowywanie i weryfikacja not obciążeniowych we współpracy z działem księgowości.


Koordynacja dostaw i rozwiązywanie bieżących tematów:

  • współpraca z zespołem operacji, firmami cateringowymi i przewoźnikami,

  • kontakt z partnerami przez Freshdesk i dbanie o sprawny przepływ informacji,

  • nadzór nad przebiegiem dostaw przy wsparciu systemu do obsługi transportu,

  • reagowanie na nieprzewidziane sytuacje i wspólne szukanie rozwiązań.


Wsparcie administracyjne Biura Obsługi Klienta:

  • prowadzenie prostych rejestrów (np. kluczy i chipów),

  • kontakt z podwykonawcami w sprawie płatności i rozliczeń,

  • wspieranie zespołu w codziennych zadaniach operacyjnych i dbanie o sprawne funkcjonowanie biura.


Aplikuj, jeżeli:

  • Dobrze odnajdujesz się w pracy, która łączy koordynację, analizę i kontakt z ludźmi,

  • Masz doświadczenie w prowadzeniu procesów reklamacyjnych,

  • Czujesz się pewnie w kontakcie z dostawcami, przewoźnikami i partnerami biznesowymi,

  • Swobodnie korzystasz z Excela i formularzy Google,

  • Jesteś osobą komunikatywną, dokładną i proaktywną,

  • Masz „lekkie pióro” i potrafisz pisać klarowne wiadomości.

Nice to have:

  • Doświadczenie w firmie logistycznej,

  • Znajomość: Looker, Power BI,

  • Doświadczenie w pracy z Outlook, Teams, Slack.


Poszukujemy dwóch osób:

  • Jedną otwartą na pracę między 8:00 a 16:00 od poniedziałku do piątku,

  • Drugą otwartą na pracę zmianową w godzinach 05:00 - 19:00, od poniedziałku do soboty.


Oferujemy

  • Umowę B2B: 6400 - 6800 zł netto lub Umowę zlecenie: 5400 - 5800 zł,

  • Okres wdrożeniowy – zadbamy o Twoje wprowadzenie do naszych systemów i procesów, byś poczuł/a się pewnie w swojej roli,

  • Zdalny lub hybrydowy tryb pracy (biuro w Gdańsku lub Baniosze k. Warszawy),

  • Płatne dni wolne oraz elastyczny czas pracy, żeby załatwić swoje sprawy, czy to w urzędzie, czy u dentysty - jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że życie potrafi być nieprzewidywalne :),

  • Dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej LUXMED,

  • Dzień wolny na wolontariat firmowy lub indywidualny,

  • Zniżki na catering dietetyczny,

  • Turbo zespół – przekonaj się sam/-a!


Jak będzie wyglądał Twój proces rekrutacyjny?

Spotykamy się online:

  1. Na pierwszy ogień łączysz się na ok. 30 minutowe spotkanie z HR.

  2. Kolejny krok to ok. 30 min spotkanie z naszym Customer Support Managerem - Kamilem!

  3. To wszystko! Witamy na pokładzie Dietly. 


Aplikuj! Czekamy na Ciebie!


Wymagane umiejętności

reklamacje

obsługa klienta

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 05.11.2025
Customer Support Specialist - Dietly