Oferty
Młodszy Specjalista działu rozliczeń [niepełny etat]
Nowa
Finanse

Młodszy Specjalista działu rozliczeń [niepełny etat]

2 400 - 3 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

analiza

finanse

płatności

Mile widziane

dobra organizacja pracy

kreatywność

asertywność

zaangażowanie

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

POSZUKUJEMY:    

Młodszego Specjalistę działu rozliczeń 

   

Jeśli jesteś osobą która jest:    

  • zaangażowana – poświęcasz się swojej pracy i obowiązkom na 100% 
  • asertywna – jesteś pewny/a swoich działań i doprowadzasz do finalizacji zadań   
  • wytrwała – nie straszne Tobie chwilowe kryzysy bądź trudny klient 
  • cechuje się wysoką kulturą osobistą 
  • szuka sposobów i rozwiązań, a nie powodów aby dany problem odrzucić  
  • potrafisz słuchać ze zrozumieniem i wykorzystywać uzyskane informacje w praktyczny sposób 
  • odporna na pracę pod presją czasu – czasem pojawiają się klienci, którzy potrzebują dokumentów “na już” 
  • dokładna, terminowa i posiada “zapał do pracy” 😉 
  • otwarta na naukę i rozwój z zakresu rozliczeń dofinansowanych projektów 

To pasujesz do naszego zespołu!    

   

Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz te warunki:    

  • szczerze odpowiedziałeś/aś TAK na wszystkie w/w założenia    
  • jesteś na początku swojej drogi zawodowej 
  • bardzo dobrze znasz i obsługujesz pakiet Ms Office 
  • “przyjaźnisz się z cyferkami i excelem” 😉  
  • posiadasz min. rok doświadczenia w pracy/praktykach na stanowisku związanym z finansami lub doświadczenie na podobnym stanowisku – rozliczanie projektów korzystających z zewnętrznego dofinansowania mile widziane 
  • jesteś w stanie poświęcić na pracę minimum 20godzin w tygodniu (80-100godzin) 
  • posiadasz status studenta 

U nas masz szansę się rozwijać!! 


Twoje obowiązki:    

  • przygotowanie załączników do wniosków o płatność  
  • przygotowanie załączników do umowy o dofinansowanie 
  • przygotowanie załączników do zapytań ofertowych 
  • wprowadzanie zapytań do bazy  
  • bieżące wsparcie działu rozliczeń 

 

Jak wygląda przykładowy dzień pracy na tym stanowisku:    

Dzień zaczniesz od 15 minutowej koordynacji z bezpośrednim przełożonym - Managerem Działu Rozliczeń. Na koordynacji zdefiniujecie sobie najważniejsze zadania na dany dzień oraz omówicie postępy aktualnych zadań. W ciągu dnia sprawdzisz maile i kalendarz spotkań. Jeśli oba miejsca będą puste, zaczniesz realizację bieżących zadań. 

Przykładowe zadania mogą polegać np. przygotowaniu załączników do wniosku o płatność, umowy czy zapytania ofertowego lub wprowadzeniu zapytania do bazy konkurencyjności. W międzyczasie notujesz godziny spędzone na projektach. 

Godziny pracy będziesz ustalał(a) samodzielnie, czas pracy jest w miarę elastyczny, jednakże będziemy preferowali, abyś pracował(a) w godzinach biurowych, gdyż może zdarzyć się, że jakieś zadanie będziemy Ci zlecali do bardzo pilnego przygotowania. Ty o swojej dostępności będziesz informował nas mniej więcej z tygodniowym wyprzedzeniem (głównie poprzez udostępnienie kalendarza w Outlooku). Miejsce pracy wybierzesz sobie sam(a), ważne abyś miał(a) dostęp do internetu. 

Pamiętaj również, że pierwsze dni (z reguły są to 2 dni) pracy obejmujące wdrożenie, będą się odbywały stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie. Zapewnimy transport oraz nocleg.  

  • W niektórych przypadkach istnieje możliwość przeprowadzenia wdrożenia zdalnie. 

 

Kilka słów o nas, abyś wiedział z kim przyjdzie Ci pracować:  

Organizacja składa się głównie z dwóch firm.  

Infinity (https://funduszeunijne.waw.pl/aktualnosci) oraz Teh Transfer (https://tehtransfer.pl/)  

Firma Infinity powstała, żeby doradzać skuteczniej niż inni w zakresie pozyskiwania dofinansowania na rozwój. Natomiast Teh Transfer powstał, aby czynić badania i technologie dostępnymi.   

Stanowimy zgrany, lubiący się zespół. Odpowiedzialnie prowadzimy klientów w całym wymagającym procesie. Na tym się znamy, to lubimy i w tym się realizujemy. Z satysfakcją patrzymy na sukcesy naszych klientów, ponieważ wierzymy, że inwestycje to fundament w biznesie.  

Naszym celem strategicznym, na najbliższe 5 lat, jest wprowadzenie 500 polskich rodzinnych firm na ścieżkę rozwoju poprzez innowacje.   

 

W naszej codziennej pracy kierujemy się następującymi wartościami:   

  • Nasze zaangażowanie nastawione jest na efekt – jesteśmy zdeterminowani, żeby uzyskiwać jak najlepsze efekty, co przekłada się na satysfakcję naszą i klienta oraz motywuje nas do jeszcze cięższej pracy,   
  • Jesteśmy uczciwi i odpowiedzialni – lubimy transparentność w działaniu, cenimy sobie lojalność i sumiennie podchodzimy do każdego zadania,    
  • Współpraca jest ważna, dbamy o klientów i o siebie nawzajem, dlatego partnerstwo jest słowem, które dobrze nas opisuje,  
  • Jesteśmy kreatywni – szukamy rozwiązań, a nie problemów,    
  • Szanujemy swój czas, dlatego jesteśmy nastawieni na komunikację ”do brzegu”, 
  • Stawiamy na wzajemny szacunek i zdrowe środowisko pracy – nie ma miejsca na toksyczne zachowania i nadużycia ze strony managera. U nas manager nie ma prawa “krzyknąć”  

 

Nasze Standardy pracy:  

  • komunikacja poprzez mail i komunikator  
  • zadania wpisujemy na tablicy kanban w teamsie,   
  • wdrażamy rozwiązania systemowe a nie doraźne,   
  • dokumenty trzymamy w chmurze (każdy ma swoją przestrzeń),  
  • każdy ma do dyspozycji licencję na oprogramowanie,  
  • każdy pracownik otrzymuje potrzebne do pracy sprzęty i akcesoria → jak potrzebujesz czegoś, co ułatwi Tobie pracę i zwiększy jej komfort, wybierz to i daj znać managerowi, a my chętnie to zapewnimy :) 

  

Kultura organizacji:  

  • Komunikacja – jesteśmy “na Ty” → komunikacja bezpośrednia i traktujemy się partnersko,   
  • Dążenia - orientacja na zadania, naukę i rozwój,   
  • Wspólne wartości   
  • Rytuały - koordynacje 1:1, koordynacje cała firma pod koniec miesiąca, spotkania cały zespół 2 razy w roku np. w okolicach Wielkanocy oraz wyjazd integracyjny na weekend raz w roku.  
  • integracja wyjazdowa 1 raz w roku spotkanie oraz spotkanie w Warszawie też 1/rok 

 

Nasz wieloletni klient tak podsumował współpracę z nami:    

„Współpracujemy od lat. Nieszablonowe myślenie, indywidualne podejście do klienta i profesjonalizm - doskonałe rozeznanie w funduszach unijnych i wsparcie na każdym etapie współpracy. Polecam!”    

   

Inne ważne informacje „w pigułce”:    

  • miejsce pracy: zdalnie\ lub jeśli pojawia się chęć odwiedzania biura - Warszawa Żoliborz 
  • wymiar godzinowy: około 80-100 godzin w miesiącu - wraz z rozwojem kompetencji i samodzielności, istnieje możliwość zwiększenia wymiaru czasu pracy. 
  • umowa zlecenie: początkowo 30zł/godz – po ukończeniu studiów i wspólnej decyzji dot. współpracy, istnieje możliwość przejścia na Uop. *Jeśli kandydat nie jest studentem, a będziemy chcieli zawiązać współpracę, istnieje możliwość zaproponowania Uop. 
  • elastyczne godziny pracy: preferujemy godziny “biurowe” ze względu na innych współpracowników pracujących w tym czasie. 
  • miesięczny tryb wynagrodzeń  
  • Raz w roku podwyżka w wysokości 5-12%, a także dopasowanie wynagrodzenia do zwiększających się kompetencji i poziomu samodzielności. 
  • Dostęp do platformy szkoleniowej – u nas można, a nawet trzeba się rozwijać. 

   

Jak interesuje Cię:    

  • praca w organizacji istniejącej 15 lat na rynku,     
  • rozwój – wraz z upływem czasu i nabieraniem kompetencji oraz doświadczenia, istnieje możliwość awansowania na stanowisko specjalisty czy następnie starszego specjalisty,  
  • praca w bezkonfliktowym, stabilnym, mocnym i wspierającym zespole,     
  • dobra atmosfera i regularne spotkania integracyjne,     
  • możliwość wdrażania usprawnień i własnych pomysłów,     
  • samodzielność i autonomia,     
  • zdrowe podejście do życia i pracy.    

  

Wyślij do nas swoje CV w formacie .pdf i napisz w mailu (na adres rekrutacja@funduszeunijne.waw.pl) lub w wiadomości (w zależności od funkcjonalności portalu z ogłoszeniami) do nas odpowiedź na pytanie – dlaczego właśnie Ty?      

   

Etapy rekrutacji:     

  1. Wysyłasz CV (PDF) i piszesz w mailu/wiadomości dlaczego właśnie TY i jakie masz kompetencje,    
  2. My – analiza CV pod kątem wymagań formalnych,      
  3. Ty – zadanie do przygotowania,    
  4. My – ocena zadania    
  5. Spotkanie z wybranymi kandydatami online lub w biurze (rozmowa i case study),    
  6. Decyzja   
  7. Witamy na pokładzie!   
  8. Wdrożenie na miejscu w biurze – poznanie naszej organizacji oraz współpracowników  
  9. Podstawowe szkolenia i pierwsze zadania  

 

Cały proces rekrutacyjny będziemy prowadzić do około I połowy grudnia dlatego prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na odpowiedź od nas.  

 

Wdrożenie:  

Podczas pierwszego dnia Twój lider wprowadzi Cię w historię firmy, jej wartości i kulturę, następnie poznasz zespół. Drugiego dnia poznasz program rozwojowy na najbliższy kwartał (dostępne na użytek wewnętrzny szkolenia), a także pierwsze zadania. Dzień zakończymy wspólnym obiadem. Resztę zaplanujemy na miejscu ;) 

   

Jak przygotować się do spotkania rekrutacyjnego?     

  1. Przypomnij sobie swoje najważniejsze doświadczenia zawodowe i wyzwania, jakie do tej pory napotkałeś w swojej karierze, a także swoje niedawne sukcesy i osiągnięcia,     
  2. Przeczytaj dokładnie ogłoszenie o pracę - z niego dowiesz się, jakiego kandydata poszukujemy,     
  3. Zaplanuj czas na dojazd na miejsce spotkania czy przygotowanie sprzętu do call’a online – ewentualne spóźnienie będzie tylko źródłem stresu,     
  4. Poznaj nas! Zobacz, co u nas słychać - znajdziesz nas na (https://funduszeunijne.waw.pl/) tehtransfer.pl), a także na Facebook i LinkedIn  

   

Wybrane opinie osób z zespołu:   

Magda    

Pracuję w Infinity od 2013r. W firmie szczególnie cenię sobię przyjazną atmosferę. Nie tworzą się sztuczne dystanse, co bardzo ułatwia współpracę między działami. Do każdego klienta podchodzimy kompleksowo i profesjonalnie, dzięki czemu nieporozumienia i inne zgrzyty praktycznie nie występują. Polecam! 

Ola    

To co bardzo cenię sobie w obecnej pracy to super atmosferę. Wpływa to pozytywnie na moją motywację do pracy i zaangażowanie. Ponadto, mam przyjemność pracować w zespole z bardzo ciekawymi i pomocnymi osobami. Firma daje możliwość wykonywania swoich obowiązków w formie zdalnej. Co dla mnie osobiście ważne mam pełną autonomię w wykonywaniu swoich obowiązków. 

 

 

2 400 - 3 000 PLN

Umowa zlecenia

Sprawdź podobne oferty pracy

Finance Manager

Nowa
HTH Recruitment
Łódź
finanse
rachunkowość
ekonomia
Nowa

Kontroler finansowy

Nowa
PRACOWNIA HR
Golub-Dobrzyń
analiza finansowa
budżetowanie
ERP
Nowa

Procurement Manager (Engineering & Construction)

Nowa
20 000 - 22 000 pln
Creative Ideas Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Word
Construction
Engineering
Nowa

Kontroler finansowy

Nowa
Biuro Podróży Oskar Sp. z o.o.
Poznań
Microsoft Office Excel
MS Office
Nowa

Specjalista ds. Rozliczeń

Nowa
FoodCare Sp. z o. o.
Kraków
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
kontroling
Nowa