Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Contact Center

Obsługa klienta

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Contact Center

Obsługa klienta
Puławska 2, Warszawa

iSpot Poland Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Contact Center


Twój zakres obowiązków

· Prowadzenie rozmów z klientami i doradzanie im najlepszych rozwiązań z oferty iSpot i Cortland – obejmujących produkty Apple, akcesoria i usługi.

· Aktywna sprzedaż produktów i usług oraz realizacja planów sprzedażowych.

· Identyfikowanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań, które realnie sprawiają im radość.

· Budowanie zaufania i trwałych relacji z klientami – telefonicznie, mailowo i na czacie.

· Zapewnienie klientom kompleksowej opieki – również po dokonanym zakupie.

· Wspieranie działań marketingowych i promujących sprzedaż oraz dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta.


Nasze oczekiwania

·       Masz minimum 3 miesiące doświadczenia w sprzedaży lub zdalnej obsłudze klienta.

·       Lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz sprzedawać z wyczuciem oraz empatią.

·       Umiesz słuchać i trafnie dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb klienta.

·       Swobodnie komunikujesz się po angielsku – to ważne, ponieważ obsługujemy także klientów anglojęzycznych.


To oferujemy

·       Umowę o pracę od pierwszego dnia

·       Pracę w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)

·       Transparentny system premiowy złożony z trzech wskaźników (jakościowych i sprzedażowych)

·       Współpracę z doświadczoną kadrą managerską

·       Rozbudowany kalendarz szkoleń

·       Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)

·       Pakiet benefitów pozapłacowych (między innymi: opieka medyczna Enel-Med, Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, wolontariat pracowniczy, dofinansowanie szkoleń i kursów)


Działamy zgodnie z naszymi wartościami

  • UCZCIWOŚĆ: nasze zespoły budujemy na szczerości, zaufaniu i dialogu. Stawiamy na skuteczną komunikację i informację zwrotną oraz uczymy się na błędach.

  • OPIEKA: dbamy o to, by nasi współpracownicy czuli się swobodnie, mogli wyrazić siebie i swoje opinie. Pracujemy w oparciu o wzajemne zaufanie.

  • AMBICJA: pracujemy z pasją, a nasze wyjątkowe wyniki to efekt ambicji każdego z nas.

  • INNOWACJA: nieustannie poszerzamy swoje kompetencje, a wyzwania stanowią dla nas kolejne szanse.

  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ: słuchamy potrzeb naszych współpracowników, klientów i społeczności, by dostarczać rozwiązań szytych na miarę. Można na nas liczyć, niezależnie od tego, jak trudne jest zadanie.


O nas

iSpot to największy w Polsce Reseller oraz Autoryzowany Serwis produktów Apple. Czy wiesz, że jako jedyni w Polsce posiadamy status Apple Premium Partnera? Pierwszy salon iSpot otworzyliśmy w 1995 roku w Warszawie i od tego momentu nieustannie powiększamy swoje Zespoły i pojawiamy się w coraz to nowych lokalizacjach, a nasz apetyt rozwojowy tylko rośnie! 🍏

W ostatnim czasie rozpoczęliśmy nowy etap, jakim jest wspólny rozwój z Cortland.

Czas nowych wyzwań nadchodzi, dołącz do #iSpot Team i stań się częścią zmiany 💡!

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

sprzedaż

Znajomość języków

Angielski: B2

Polski: C2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 12.11.2025

O firmie

iSpot Poland Sp. z o.o.

iSpot to ludzie ♥️Niezależnie od tego, czy jesteś mistrzem sprzedaży, guru wiedzy technicznej, niesamowitym liderem czy geniuszem Excela. Jeśli jesteś entuzjastycznie nastawiony do wszystkiego, co robisz, to iSpot jest i...

Zobacz profil firmy