Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Contact Center
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Contact Center
Twój zakres obowiązków
· Prowadzenie rozmów z klientami i doradzanie im najlepszych rozwiązań z oferty iSpot i Cortland – obejmujących produkty Apple, akcesoria i usługi.
· Aktywna sprzedaż produktów i usług oraz realizacja planów sprzedażowych.
· Identyfikowanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań, które realnie sprawiają im radość.
· Budowanie zaufania i trwałych relacji z klientami – telefonicznie, mailowo i na czacie.
· Zapewnienie klientom kompleksowej opieki – również po dokonanym zakupie.
· Wspieranie działań marketingowych i promujących sprzedaż oraz dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta.
Nasze oczekiwania
· Masz minimum 3 miesiące doświadczenia w sprzedaży lub zdalnej obsłudze klienta.
· Lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz sprzedawać z wyczuciem oraz empatią.
· Umiesz słuchać i trafnie dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb klienta.
· Swobodnie komunikujesz się po angielsku – to ważne, ponieważ obsługujemy także klientów anglojęzycznych.
To oferujemy
· Umowę o pracę od pierwszego dnia
· Pracę w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
· Transparentny system premiowy złożony z trzech wskaźników (jakościowych i sprzedażowych)
· Współpracę z doświadczoną kadrą managerską
· Rozbudowany kalendarz szkoleń
· Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
· Pakiet benefitów pozapłacowych (między innymi: opieka medyczna Enel-Med, Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, wolontariat pracowniczy, dofinansowanie szkoleń i kursów)
Działamy zgodnie z naszymi wartościami
UCZCIWOŚĆ: nasze zespoły budujemy na szczerości, zaufaniu i dialogu. Stawiamy na skuteczną komunikację i informację zwrotną oraz uczymy się na błędach.
OPIEKA: dbamy o to, by nasi współpracownicy czuli się swobodnie, mogli wyrazić siebie i swoje opinie. Pracujemy w oparciu o wzajemne zaufanie.
AMBICJA: pracujemy z pasją, a nasze wyjątkowe wyniki to efekt ambicji każdego z nas.
INNOWACJA: nieustannie poszerzamy swoje kompetencje, a wyzwania stanowią dla nas kolejne szanse.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: słuchamy potrzeb naszych współpracowników, klientów i społeczności, by dostarczać rozwiązań szytych na miarę. Można na nas liczyć, niezależnie od tego, jak trudne jest zadanie.
O nas
iSpot to największy w Polsce Reseller oraz Autoryzowany Serwis produktów Apple. Czy wiesz, że jako jedyni w Polsce posiadamy status Apple Premium Partnera? Pierwszy salon iSpot otworzyliśmy w 1995 roku w Warszawie i od tego momentu nieustannie powiększamy swoje Zespoły i pojawiamy się w coraz to nowych lokalizacjach, a nasz apetyt rozwojowy tylko rośnie! 🍏
W ostatnim czasie rozpoczęliśmy nowy etap, jakim jest wspólny rozwój z Cortland.
Czas nowych wyzwań nadchodzi, dołącz do #iSpot Team i stań się częścią zmiany 💡!

iSpot Poland Sp. z o.o.
iSpot to ludzie ♥️Niezależnie od tego, czy jesteś mistrzem sprzedaży, guru wiedzy technicznej, niesamowitym liderem czy geniuszem Excela. Jeśli jesteś entuzjastycznie nastawiony do wszystkiego, co robisz, to iSpot jest i...