Oferty
Specjalista wsparcia IT / Helpdesk
Nowa
Support

Specjalista wsparcia IT / Helpdesk

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

MS Outlook

PC

LAN

wykształcenie techniczne

WLAN

Mile widziane

ITIL

VPN

iOS

znajomość powszechnych protokołów sieciowych

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:

  • samodzielne diagnozowanie, prowadzenie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników
  • przygotowanie urządzeń końcowych (komputery oraz telefony komórkowe)
  • utrzymywanie sprawności działania urządzeń końcowych i oprogramowania
  • aktualizacja dokumentacji: bazy sprzętu, bazy wiedzy
  • tworzenie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników
  • aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych
  • kontakt z autoryzowanymi serwisami, dostawcami usług i wsparcia technicznego
  • raportowanie do Kierownika Zespołu Wsparcia Informatycznego



Wymagania:

  • analityczne i kontekstualne podejście do rozwiązywania problemów
  • wysoka kultura osobista i dobre umiejętności komunikacyjne, pisemnie i w mowie
  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub wykształcenie techniczne informatyczne
  • praktyczna znajomość komputerów klasy PC i urządzeń peryferyjnych
  • wiedza z zakresu administracji stacjami roboczymi Windows 10/11
  • praktyczna znajomość pakietu oprogramowania MS Office (szczególnie Word/Excel/PowerPoint)
  • wiedza z zakresu działania i diagnozy programów pocztowych (MS Outlook)
  • podstawowa znajomość zagadnień sieci LAN oraz WLAN
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym



Mile widziane:

  • znajomość powszechnych protokołów sieciowych
  • znajomość zagadnień związanych z VPN
  • znajomość narzędzi służących do monitorowania infrastruktury i usług IT
  • znajomość metodyki ITIL
  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny iOS
  • znajomość programów do zdalnego zarządzania urządzeniami mobilnymi


Oferujemy Ci:

  • sfinansowaną opiekę medyczną na poziomie VIP (po okresie wdrożenia)
  • możliwość udziału w konwersacjach z native speakerem
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • system poleceń pracowniczych
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
  • zdefiniowaną ścieżkę kariery

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy doradca klienta e-commerce z językiem angielskim

Nowa
autoDNA
Łódź
język angielski
język polski
sprzedaż
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
zorientowanie na klienta
empatia
praca w zespole
Nowa

Marketing Automation Specialist

Nowa
5 000 - 7 000 pln
YOULEAD
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
skuteczna komunikacja
priorytetyzacja
multitasking
Nowa

Customer Support Specialist

Nowa
4 500 - 6 000 pln
Scanye
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
Nowa

Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży

Nowa
4 800 - 6 500 pln
Bank Millennium
Wrocław
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa