Grafik / Creative Designer (Digital, Motion, AI Tools)
Puławska 457, Warszawa
Marketing Online
Cześć!
Jeśli pasjonuje Cię reklama digital i potrafisz zamieniać pomysły w angażujące grafiki, animacje i wideo — dołącz do zespołu agencji MarketingOnline.pl
Jesteśmy partnerem Google, Meta i Microsoft. Tworzymy kampanie reklamowe w kanałach digital, a zadaniem osoby, której szukamy będzie projektowanie kreacji reklamowych, które przyciągają uwagę i zwiększają wyniki kampanii.
Zakres obowiązków:
Projektowanie materiałów graficznych dla kanałów digital (Google Ads w tym YouTube, Meta Ads, Google Marketing Platform, Microsoft Advertising, TikTok, newsletter, mailing, landing page).
Projektowanie kreacji reklamowych statycznych i animowanych.
Tworzenie krótkich filmów i animacji produktowych na potrzeby kampanii reklamowych.
Projektowanie zgodnie z identyfikacją wizualną marki i wytycznymi kampanii.
Współpraca z opiekunem klienta i zespołem specjalistów reklam digital
Wykorzystanie narzędzi AI do tworzenia grafik, wideo i animacji.
Dbanie o spójność wizualną i jakość materiałów.
Tworzenie materiałów edukacyjnych - grafika, audio i wideo (opcjonalnie)
Wymagane umiejętności:
Znajomość Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, After Effects).
Znajomość formatów i specyfikacji reklam GDN, Meta, GMP.
Umiejętność montażu krótkich form wideo do social mediów (TikTok, Reels, Shorts).
Sprawne poruszanie się w mediach społecznościowych i znajomość trendów wizualnych.
Samodzielność, dobra organizacja pracy, dokładność i kreatywność.
Krytyczna ocena i edycja materiałów generowanych przez AI – retusz, korekta stylu, utrzymanie spójności brandowej.
Otwartość na testowanie nowych technologii AI i wdrażanie ich w procesie projektowym.
Mile widziane:
Portfolio (grafiki, animacje, banery, kreacje AI).
Znajomość podstaw HTML, CSS, JavaScript w kontekście kreacji reklamowych.
Świadomość zasad UX/UI, typografii i kompozycji wizualnej.
Doświadczenie w pracy z Google Web Designerem (GWD) – tworzenie banerów HTML5, animacji, reklam dynamicznych (Display & Video 360, Google Ads).
Doświadczenie w animacji 2D i reklamach dynamicznych.
Znajomość Figma, Canva Pro, Premiere Pro, DaVinci Resolve lub podobnych.
Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na korzystanie z dokumentacji technicznej.
Oferujemy:
Ciekawe projekty dla dużych i średnich klientów z różnych branż
Samodzielność w budowaniu działu kreatywnego od podstaw
Ścieżkę awansu do Head of Creative + udział w zyskach działu
Możliwość pracy z zaawansowanymi narzędziami AI (np. Midjourney, Adobe Firefly) i wideo (np. Runway, Pika)
Elastyczne godziny i pracę hybrydową
Wynagrodzenie: dolne widełki = wymagania podstawowe, górne widełki = uwzględnia wymagania "mile widziane", dla osób ambitnych istnieje możliwość uzyskania jeszcze wyższego wynagrodzenia w przypadku zaangażowania w rozwój działu kreatywnego w agencji
Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej
Możliwość prowadzenia szkoleń wewnętrznych (opcjonalnie)
Benefity pracownicze:
Pakiet sportowy
Pakiet medyczny
Ubezpieczenie grupowe
Firmowe wyjścia i wyjazdy integracyjne
Jeśli czujesz, że to właśnie Ty, nie zwlekaj!
Aplikuj i wyślij nam swoje CV!
Czekamy na Ciebie!
Grafik / Creative Designer (Digital, Motion, AI Tools)
Grafik / Creative Designer (Digital, Motion, AI Tools)
Puławska 457, Warszawa
Marketing Online