Specjalista ds. zakupów

Specjalista ds. zakupów

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

prawo jazdy kat. B

Microsoft Office Excel

Subiekt GT

Opis stanowiska

Specjalista ds. zakupów


Twój zakres obowiązków:


Zarządzanie procesem zakupowym:

  • codzienne zatowarowanie na podstawie analizy brakującego asortymentu
  • kontrola poziomu stanów magazynowych;
  • planowanie stoków magazynowych;
  • tworzenie planów zapotrzebowania na towary w ujęciu tygodniowym, miesięcznym, kwartalnym, sezonowym;
  • nadzór nad terminową realizacją dostaw oraz jakością produktów;
  • optymalizacja kosztów..



Prowadzenie negocjacji z kontrahentami:

  • negocjowanie umów handlowych i warunków dostaw;
  • prowadzenie analizy ryzyka i ocena kontraktów;
  • utrzymywanie relacji z dostawcami poprzez regularny kontakt i rozwiązywanie trudności.


Współpraca z innymi działami w organizacji:

  • zapewnienie prawidłowej komunikacji min. z magazynem i pozostałymi działami, celem sprawnego przepływu informacji i realizacji zamówień.


Tworzenie raportów bezpośrednio dla Prezesa firmy.


Nasze wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie handlowej/dystrybucyjnej.
  • Doświadczenie w planowaniu strategii zakupów w oparciu o sezonowość produktów.
  • Umiejętność weryfikacji cen na rynku i porównywania cen u producentów.
  • Znajomość programu Subiekt GT lub podobnego do zarządzania stanami magazynowymi.
  • Zaawansowana znajomość excela umożliwiająca sporządzanie czytelnych raportów.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne wykorzystywane do nawiązywania relacji z kontrahentami oraz prowadzenia negocjacji.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych na kierunku logistyka lub ekonomia.


Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z zagranicznymi kontrahentami.


Oferujemy:

1. Współpracę w modelu B2B (umowa na czas nieokreślony).

2. Pracę w systemie hybrydowym (po wdrożeniu stanowiskowym).

3. Płatne dni wolne.

4. Pakiet opieki zdrowotnej.

5. Ubezpieczenie na życie.

6. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon).

7. Samochód służbowy do celów służbowych.

8. Rozwój stanowiskowy, możliwość awansu w strukturach organizacji.

9. Szkolenia podnoszące kwalifikacje.

10. Elastyczne godziny pracy.

Rekomendowane oferty

Stażystka/Stażysta w Departamencie Logistyki

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Nowa

Supply Chain Process Analyst with French

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
francuski
Nowa

Brygadzista / Brygadzistka Logistyki (SPMT)

Nowa
Baltic Towers
Gdańsk
BHP
Microsoft Office
obsługa SPMT
Nowa

Kierownik magazynu

Nowa
Balton Sp. z o.o.
Warszawa
Lean Management
transport
inwentaryzacje
Nowa

Junior Dispatcher - e-Xperience Associate

Nowa
Allegro
Kraków
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa