Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży Flotowej​

Obsługa klienta

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży Flotowej​

Obsługa klienta

-, Warszawa +1 Lokalizacja

ORLEN S.A.

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Microsoft Office Excel
CRM

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Miejsce pracy Płock/Warszawa

 

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży Flotowej​

 

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie i koordynowanie pracą zespołu Specjalistów ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

  • Tworzenie i wdrażanie programów szkoleniowych dla zespołu w zakresie produktów, usług, standardów obsługi i procedur

  • Rozwiązywanie skomplikowanych zgłoszeń i eskalacji od klientów

  • Monitorowanie i analiza wskaźników jakości obsługi (KPI, SLA) oraz wdrażanie działań korygujących

  • Współpraca z działem sprzedaży w zakresie procesowania zamówień, ofertowania i zarządzania dokumentacją sprzedażową

  • Wspieranie procesów posprzedażowych, w tym obsługi zwrotów i reklamacji

  • Analiza danych sprzedażowych i efektywności działań wsparcia sprzedaży w celu identyfikacji obszarów do poprawy

  • Identyfikowanie i wdrażanie usprawnień w procesach obsługi klienta i wsparcia sprzedaży w celu zwiększenia efektywności i satysfakcji klientów

  • Przygotowywanie regularnych raportów i analiz dotyczących wyników zespołu, jakości obsługi klienta i efektywności wsparcia sprzedaży

 

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, zarządzanie, marketing lub pokrewne

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel

  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM (np. Salesforce, Dynamics)

  • Orientacja na klienta i umiejętność budowania trwałych relacji

  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu szybkich decyzji

  • Doświadczenie w analizie danych i wyciągania wniosków

  • Dobra znajomość języka angielskiego

  • Angażowanie do realizacji celów i budowanie świadomości biznesowej

  • Inspirowanie do czerpania z różnorodności i dialogu oraz wspieranie rozwoju​


To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie (w tym system premiowy)

  • Praca w nowoczesnym, międzynarodowym koncernie

  • Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin

  • Wyzwania zawodowe na światowym poziomie

  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach

  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy


Dodatkowo otrzymasz

  • Mobilność wewnątrz Grupy ORLEN i możliwości rozwoju w zagranicznych spółkach

  • Mentoring pracowniczy wspierający Twój rozwój zawodowy

  • Programy well-beingowe wspierające dobrostan

  • Program wspierający rodzinę

  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

 

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Microsoft Office Excel
CRM

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 07.11.2025

O firmie

ORLEN S.A.

Zapewnimy energię i paliwa 100 milionom Europejczyków. Jesteśmy gotowi, by zostać liderem transformacji energetycznej naszego regionu. Wprowadzamy technologie przyjazne środowisku oraz rozwijamy nisko- i zeroemisyjną ene...

Zobacz profil firmy

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży Flotowej​

Podsumowanie oferty

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży Flotowej​

-, Warszawa

ORLEN S.A.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Orlen S.A. z siedzibą w Płocku 09-411 ul. Chemików 7 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.