Oferty
Customer Success Specialist
Support

Customer Success Specialist

Warszawa
6 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

elastyczność

dobra organizacja pracy

komunikatywność

techniki negocjacji

dokumenty Google

CRM

obsługa klienta

Mile widziane

Doświadczenie startupowe

doświadczenie HoReCa

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Restimo to startup oferujący innowacyjne rozwiązania dla branży gastronomicznej i q-commerce w Polsce. Naszym celem jest optymalizacja procesów zarządzania zamówieniami online - dążymy do tego, aby restauratorzy mogli skorzystać z naszych rozwiązań, które przyczynią się do zwiększenia efektywności, usprawnienia działania ich biznesu oraz zapewnienia klientom jeszcze lepszych doświadczeń.


Poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Specialist - będziesz odpowiedzialny/a za całościowy proces obsługi klientów na terenie całej Polski. Odegrasz kluczową rolę w osiąganiu sukcesów Restimo poprzez posprzedażową opiekę nad restauracjami. Musisz być osobą, która buduje świetne relacje zarówno z właścicielem, szefem kuchni oraz kelnerem. Szukamy gracza zespołowego i osoby chętnej do wykonywania różnorodnych zadań poza codziennymi obowiązkami.


Twoje obowiązki będą obejmować:

👉 Prowadzenie procesu wdrożenia / onboardingu i utrzymania klienta

👉 Obsługę obecnych klientów poprzez kanały komunikacji: telefon, czat oraz email

👉 Komunikację z partnerami takimi jak Uber Eats, Glovo, Bolt Food, Wolt, Pyszne.pl

👉 Bliską komunikację i przekazywanie feedbacku do naszego zespołu technicznego

👉 Bieżące rozwiązywanie problemów poprzez proklienckie podejście i analizę informacji


Co posiadasz:

✅ 1-4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku obsługi klienta

✅ Gotowość do pracy również w weekendy

✅ Zajawkę techniczną, uwielbiasz wszelkie nowinki i dobrze sobie z nimi radzisz

✅ Doświadczenie we wdrożeniu i utrzymaniu klienta

✅ Dobre umiejętności komunikacyjne i nawiązywania kontaktów

✅ Proaktywność, świetną organizację pracy i dbałość o szczegóły

✅ Wysoką samodzielność oraz gotowość do pracy w wymagającym, szybko zmieniającym się otoczeniu

✅ Doświadczenie w posługiwaniu się Dokumentami Google i narzędziami CRM

✅ Zdolność posługiwania się i podejmowania decyzji opartych na danych analitycznych


Mile widziane:

✨ Doświadczenie startupowe: chęć noszenia wielu kapeluszy i wysoką motywację do budowania biznesu od podstaw

✨ Doświadczenie w branży restauracyjnej, Foodtech, HoReCa - dodatkowy plus za pracę w aplikacjach dostaw jedzenia 

✨ Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego będzie atutem

✨ Jesteś prawdziwym smakoszem z dobrą znajomością lokalnej branży gastro :)


Kim jesteś:

🔥 Klasa światowa - aby nasza firma była najlepsza, chcemy pracować z najlepszymi. Chcemy, abyś był doskonały w tym, co robisz

🔥 Gra zespołowa - jak w każdej drużynie marzeń, potrafisz pracować zespołowo. Jesteś kimś, kto naprawdę wierzy, że najlepszy wynik jest sumą wielu części

🔥 Sprawczość - poszukujemy osoby, która koncentruje się na swojej pracy. Kogoś, kto bierze na siebie odpowiedzialność i wykonuje zadania przy minimalnym nadzorze

🔥 Otwartość - nie interesujemy się polityką. Zależy nam na transparentności, bezpośredniej komunikacji, uczciwości i mówieniu, jak jest naprawdę

🔥 Pasja - wierzymy, że aby zrobić coś wspaniałego, musisz mieć pasję do tego, co robisz i widzieć w tym głębszy sens


Co oferujemy:

👉 Motywujące wynagrodzenie - solidna podstawa plus premia od dobrych wyników

👉 Możliwość obsługi atrakcyjnego produktu o globalnym zasięgu i ogromnym potencjale

👉 Udział w kształtowaniu procesów wdrożenia, integracji z partnerami i obsługi klienta

👉 Możliwość wywarcia dużego wpływu na dalszy rozwój firmy

👉 Elastyczne godziny, praca hybrydowa i przyjazne biuro na Saskiej Kępie z ping pongiem, piłkarzykami i rzutkami :) 


Nasze wartości:

⭐ Możesz na nas liczyć - Problemy i wyzwania naszych klientów zawsze są dla nas najwyższym priorytetem.

⭐ Jesteśmy liderami w branży - Bycie liderem oznacza bycie najlepszym w swojej dziedzinie. Tacy właśnie jesteśmy.

⭐ Budujemy zaufanie poprzez skuteczną komunikację - Stawiamy zaufanie jako fundament naszych relacji, wspierając otwartą komunikację i uczciwość w każdej interakcji.

⭐ Wierzymy w zasadę win-win - Żaden biznes nie może być prowadzony w pojedynkę, dlatego zawsze dbamy o to, aby był uczciwy i korzystny dla wszystkich stron.


Jeśli jesteś podekscytowany pracą w dynamicznie rozwijającym się środowisku, przejęciem odpowiedzialności i byciem częścią niezwykle ambitnego zespołu, zapraszamy do wysłania swojej kandydatury!

6 000 - 12 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Doradca klienta ds. finansowych

Nowa
7 000 - 14 000 pln
Biliti
Pabianice
kreatywność
dobra organizacja pracy
sprzedaż
Nowa

Doradca klienta - salon samochodów używanych premium

Nowa
4 300 - 9 000 pln
Agawa Smart
Warszawa
B2B
język angielski
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 pln
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
branża IT
obsługa
support
Nowa

Sales & Customer Service Specialist

Nowa
Boom Media
Warszawa
język angielski
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
Nowa

Junior KYC Specialist

Nowa
ALTEN Polska
Łódź
Quick Learn
KYC
FATCA
Nowa