Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

PPC Specialist (Paid Media Specialist)
new
Marketing
adcookie sp. z o.o.

PPC Specialist (Paid Media Specialist)

adcookie sp. z o.o.
5 985 - 8 715 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 985 - 8 715 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
Google Ads
Meta Ads
paid media
Mile widziane
asane
Clockify
Opis stanowiska

adcookie pomaga rosnąć w siłę markom, które zmieniają świat na lepsze! Pomogliśmy wyskalować ponad 100 marek, dla których zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów na 12 rynkach. Mamy też sporo branżowych nagród – 6 lat z rzędu w top 3 najlepiej ocenianych partnerów digital w Polsce (MMP), Global Search Awards, 2 x Golden Arrow, kilka Piór Roku, Złotych Spinaczy, czy wyróżnień na Clutch, ale nie to jest najważniejsze! Inwestujemy w ludzi i w marki, w które wierzymy. Pomagamy im się rozwijać i rosnąć w siłę! Jeżeli chcesz robić odważne rzeczy, prowadzić projekty, które zmieniają świat na lepsze, pracować w gronie najlepszych ekspertów – to warto żebyśmy porozmawiali!


Mamy coraz więcej ciekawych projektów i w związku z tym potrzebujemy specjalisty na stanowisko PPC Specialist (Paid Media Specialist w nomenklaturze adcookie).


Planujemy zatrudnienie tak szybko, jak to możliwe.


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Samodzielne przygotowanie media planów wraz z rekomendacjami w obszarze performance marketingu dla obecnych i potencjalnych klientów.
  • Udział w wyznaczaniu optymalnych celów kampanii w kanałach takich jak Google Ads, Facebook Ads, TikTok, LinkedIn, DV360.
  • Tworzenie, optymalizacja, prowadzenie i monitorowanie efektywności kampanii i analiza realizacji założonych celów kampanii reklamowych.
  • Analiza i wyciąganie wniosków z prowadzonych działań na podstawie dostępnych narzędzi m.in. Google Analytics, Google Trends, Tradewatch, CMS itp., a także analiza danych sprzedażowych/leadowych z CRM.
  • Raportowanie efektów kampanii w MS Excel oraz Looker Studio lub innych interaktywnych dashboardów.
  • Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami technologicznymi i innowacjami, zwłaszcza w dziedzinie automatyzacji i optymalizacji kampanii i ich wdrażanie.
  • Współpraca z działami wewnętrznymi w celu realizacji kampanii.
  • Dokonywanie analizy rynku i konkurencji oraz przygotowywanie rekomendacji.
  • Tworzenie treści na potrzeby reklamowe.
  • Realizacja części mediowej strategii reklamowych dla klientów.
  • Dokumentowanie procesów i udzielenie rekomendacji w kontekście ich optymalizacji.
  • Przygotowywanie prezentacji, specyfikacji, instrukcji i materiałów na bazie best practices.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami narzędzi lub wydawcami.
  • Okazjonalna komunikacja z klientami firmy w ramach prowadzonych działań.
  • Udział w tworzeniu ofert przetargowych i rekomendacji.
  • Trackowanie czasu pracy i monitoring jego efektywności.
  • Dekretacja faktur.



Czego potrzebujesz, żeby podjąć z nami współpracę?

  • Masz około 2,5-letnie doświadczenie w pracy z płatnymi mediami (wymagamy minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku, w tym najlepiej minimum 1 roku doświadczenia w pracy agencyjnej)
  • Panele Google Ads i Meta Ads nie skrywają przed Tobą tajemnic
  • Korzystasz ze skryptów w Google Ads
  • Sprawnie zarządzasz prowadzonymi przez Ciebie kampaniami oraz budżetem mediowym
  • Umiesz planować działania pod cały lejek marketingowy
  • Chcesz się rozwijać przy projektowaniu taktyki i rozwijaniu klientów
  • Lubisz podejmować inicjatywę, realizować własne pomysły, a jednocześnie potrafisz pracować w zespole
  • Potrafisz robić analizy rynku i konkurencji
  • Sprawnie wyciągasz i czytasz dane z narzędzi analitycznych


Plus dla Ciebie, jeśli:

  • Świetnie organizujesz własną pracę
  • Szybko się uczysz
  • Potrafisz priorytetyzować zadania
  • Znasz Asanę i Clockify
  • Posiadasz doświadczenie w pracy warsztatowej z klientami



Co zyskasz dołączając do adcookie?

  • Zespół, zapewniający przyjemną współpracę i rozwój
  • Przejrzystą ścieżkę rozwoju i transparentne widełki wynagrodzeń
  • Dostępy do szkoleń i platform szkoleniowych
  • Onboarding i opiekuna w pierwszych miesiącach pracy
  • Budżet na narzędzia, które chcesz przetestować i książki, które masz w planie przeczytać,
  • Budżet na integrację zespołową, wspólne integracje ogólnofirmowe
  • Prywatną opiekę medyczną Lud Med, kartę Multisport/ Medicover Sport + na życzenie wsparcie psychologiczne
  • Dodatkowe bonusy takie jak: płatny dodatkowy urlop w dniu urodzin, świętowanie ważnych wydarzeń, kolejnych rocznic w adcookie, 5 dni dodatkowego płatnego urlopu po 3 latach pracy w adcookie
  • Nowe, industrialne i przestronne biuro w samym centrum Wrocławia a w im pyszną kawę, ciastka
  • Dużą dozę autonomii, elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między godz. 8.00 a 10.00), możliwość pracy zupełnie zdalnie (home office), hybrydowo lub stacjonarnie - jak Ci wygodnie, sam wybierasz tryb pracy (wspólnie jako team w biurze pracujemy tylko od czasu do czasu)


Więcej o pracy u nas poczytasz na naszej stronie w zakładce: Kariera - adcookie - digital marketing 360


Wyślij nam swoje CV. Świetnie będzie, jeśli dołączysz do niego również opis prowadzonych przez siebie projektów, opiszesz swoje największe osiągnięcia.

5 985 - 8 715 PLN

Netto miesięcznie - B2B

5 985 - 8 715 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty