Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Sales Director
new
Sales
AdVIST

Sales Director

AdVIST
17 500 - 25 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
CRM
digital
dobra organizacja pracy
finanse
manager
marketing
Microsoft Excel
sprzedaż
Mile widziane
prawo jazdy
Opis stanowiska

Co powiesz na: jasną strategia rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany roczny plan strategiczny i taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy, jasno określony budżet Twojego działu.

Czy brzmi to komfortowo?


Ważnym aspektem jakie należy również dodać jest fakt, że nasza obecna Dyrektor Sprzedaży Ewelina Jasica, nie odchodzi i nie znika z organizacji - otrzymuje ona awans rozwojowy i przejmuje pieczę nad zespołem Business Developmentu.


Czego oczekujemy na tym stanowisku:

  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w agencji digital marketingu, na stanowiskach Head'a/Dyrektora sprzedaży – WARUNEK KONIECZNY;
  • Umiejętności planowania wielokanałowej strategii rozwoju sprzedaży;
  • Poczucie odpowiedzialności nie tylko za własne rezultaty pracy, ale również za wyniki całego działu;
  • Rozumienie procesów biznesowych oraz potrzeb Klienta agencji;
  • Zdolności do efektywnego tworzenia, motywowania i zachęcania zespołu do dalszego rozwoju;
  • Umiejętność optymalizacji procesowej i zrozumienie jak ważny jest proces do powtarzalnej jakości i komfortu pracy;
  • Otwartości, zaangażowania i inicjatywy w codziennym życiu firmy;
  • Znajomość narzędzi i technik przydatnych w pracy menedżerskiej;
  • Silne umiejętności zarządzania czasem i ustalania priorytetów swoich i zespołu;
  • Terminowość, umiejętność zarządzania procesami w czasie wraz ze sprawną optymalizacją czasu zadań;
  • Dbałość o wysoką jakość wytworzonych dokumentów, prezentacji, ofert, szablonów, itp.;
  • Sprawne poruszanie się w wielu kanałach sprzedażowych i umiejętność ich trafnego dobierania;
  • Umiejętność coachingu, rozwoju umiejętności i cech zespołu.
  • Znajomość narzędzia do analityki i raportowania np. Power BI, Tableau, Excel w rozumieniu zaawansowanego korzystania w tym ustalenie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej;
  • Umiejętności negocjacyjne;
  • Podstawowa znajomość prawa handlowego, zasad negocjacji kontraktów oraz zabezpieczania interesów firmy w umowach handlowych.


Twoje zadania:

Zadania strategiczne:

  • Wypracowanie efektywnej "machiny sprzedażowej", czyli zaprojektowanie działu/procesu sprzedaży w najbardziej optymalny sposób;
  • Cykliczne tworzenie planów sprzedażowych, które podołają naszej strategii firmowej;
  • Współpraca z członkami pozostałych działów w firmie na poziomie C-Level: SEO, IT, Grafika, Content, Performance & Analityka, HR i Office;
  • Udział w projektach wewnętrznych organizacji dotykających procesu sprzedaży i marketingu - ciągłe doskonalenie;
  • Szeroko rozumiany rozwój zespołu sprzedażowego - umiejętności miękkie oraz twarde, udział w procesach rekrutacji nowych osób;
  • Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych, trendów i ich wykorzystywanie;
  • W przyszłości kierowanie ekspansją zagraniczną.


1. Zadania codzienne, operacyjne:

  • Zarządzanie na dziś 5 osobowym zespołem: New Business. Monitoring pracy i wyników zespołu. Dopasowanie roli do predyspozycji dla maksymalizacji wydajności;
  • Rozwijanie kanałów sprzedaży i ciągłe doskonalenie efektywności procesu sprzedaży w celu utrzymania "pełnego" lejka, wykorzystania mocy przerobowych działów realizacyjnych: SEO, Content, Performance & Analityka, IT i Grafika;
  • Onboarding nowych pracowników;
  • Współpraca i komunikacja z zespołem realizacyjnym;
  • Bieżąca współpraca z marketingiem wewnętrznym, koordynacja działań wspierających proces sprzedaży;
  • Aktywne uczestnictwo wyłącznie w kluczowych procesach sprzedaży, zawierania partnerstw;
  • Monitorowanie wyników sprzedaży, śledzenie kluczowych dla organizacji wskaźników - reagowanie aktywne na te wskaźniki jak i ich późniejsze raportowanie;
  • Zarządzanie budżetem oraz alokacja kosztów/inwestycji w szkolenia, kanały sprzedażowe, narzędzia itp.;
  • Aktywne uczestnictwo w istotnych wydarzeniach, targach, konferencjach, networkingu i innych wydarzeniach rokujących pozyskaniem klientów;
  • Analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych.


Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?

  • Proaktywna postawa;
  • Efektywność, doskonałość operacyjna;
  • Maksymalizm;
  • Współpraca;
  • Komunikacja;
  • Stoicki spokój nawet wobec trudnych sytuacji i koncentracja na szukaniu rozwiązań - zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji i działania w sytuacjach "pożarowych".


Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie 17 500 – 25 000 zł netto;
  • Pracę zdalną lub hybrydową w biurze we Wrocławiu;
  • Umowę B2B;
  • Indywidualne wsparcie trenera w rozwoju zawodowym;
  • Swobodę w działaniu i podejmowanych decyzjach;
  • Elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku pomiędzy 7 a 9 do 15 lub 17.
17 500 - 25 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty