Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Senior Google Marketing Platform Consultant
Consulting
Bluerank Sp. z o.o.

Senior Google Marketing Platform Consultant

Bluerank Sp. z o.o.
Łódź
11 850 - 16 630 PLNNetto miesięcznie - B2B
9 800 - 13 750 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Bluerank Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.

Bluerank to agencja marketingu internetowego, której serce bije w Łodzi. Specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.

Zobacz Brand Stories
Wymagane umiejętności
doradztwo
Opis stanowiska

Jeśli nie boisz się wyzwań w strategicznym podejściu do współpracy z klientem oraz sprawnym prowadzeniu go po krętych ścieżkach online marketingu, to śmiało aplikuj.


Full Stack Experts odpowiada za sprzedaż licencji i obsługę wdrożeń, szkoleń oraz wsparcia w obszarze technologii marketingowych, głównie produktów Google Marketing Platform oraz Cloud for Marketing. Dołączając do nas będziesz mieć możliwość realnego wpływu na dalszy rozwój świadczonych usług oraz realizację pionierskich projektów.


Co będziesz robić w Full Stacks Exprest jako Google Marketing Platform Consultant?


✍️ Budować i dbać o jak najlepsze, długofalowe relacje z klientami;

✍️ Uczestniczyć w procesach ofertowych dla klientów;

✍️ Doradzać klientom kierunki rozwoju w kontekście transformacji cyfrowej;

✍️ Realizować i koordynować projekty z zakresu wdrożeń i rozwoju technologii GMP dla klientów odpowiadając za zachowanie najwyższej jakości i terminowości usług;

✍️ Prowadzić szkolenia, webinary i onboardingi dla klientów;

✍️ Uczestniczyć w szkoleniach i wydarzeniach branżowych, również w roli prelegenta;

✍️ Brać czynny udział w działaniach promocyjnych FSE, takich jak redagowanie wpisów blogowych, proponowanie treści do newslettera oraz na media społecznościowe.


Co oferujemy:


🎯 Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 9 800 zł - 13 750 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 11 850 - 16 630 PLN w przypadku B2B;

🎯 Przejrzysty system wynagrodzeń. Więcej informacji na ten tematu znajdziesz tu;

🎯 Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ oraz zostać Certyfikowanym Trenerem GMP;

🎯 Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem;

🎯 Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów;

🎯 System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 1-2 w tygodniu);

🎯 Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz o której startujesz😊

🎯 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;

🎯 Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy;

🎯 Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy do nauki języka angielskiego, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki😉

🎯 Rozwój w firmie, która należy do elitarnego grona Google Marketing Platform Sales Partner.


Czego poszukujemy kandydata na stanowisko Google Marketing Platform Consultant?


✅ Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w agencji SEM lub interaktywnej / domu mediowym w komórce digital / agencji reklamowej działającej w obszarze e-marketingu / dziale e-marketingu firmy aktywnej w Internecie;

✅ Praktycznej znajomości narzędzi Google Marketing Platform, w tym w szczególności Display & Video 360, Campaign Manager 360, Search Ads 360;

✅ Umiejętności analitycznych oraz znajomości Google Analytics / GA4;

✅ Znajomości tematyki marketingu internetowego i rozwiązań MarTech’owych;

✅ Sprawnego przygotowywania i prowadzenia prezentacji;

✅ Kreatywności i nieszablonowego podejścia, otwartości, poszerzania horyzontów;

✅ Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną (C1).



Przebieg rekrutacji:



01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).

02

Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.

03

W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe. 


Nie wahaj się, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny jak najszybciej i rozpocznij razem z nami fascynującą podróż na szczyt kariery!

Jesteśmy otwarci także na rozmowy z osobami zarówno o mniejszym jak i większym doświadczeniu.

11 850 - 16 630 PLN

Netto miesięcznie - B2B

9 800 - 13 750 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty