Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista ds. wdrożeń (SaaS)
Support
Deviniti Sp. Z o.o.

Specjalista ds. wdrożeń (SaaS)

Deviniti Sp. Z o.o.
9 600 - 13 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 000 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Deviniti Sp. Z o.o.
Deviniti Sp. Z o.o.

Rozgość się w naszym Software Home! Działamy w obszarach developmentu, analizy, consultingu, wsparcia, utrzymania i testów. Pracujemy bezpośrednio z klientami nad projektami, tworząc aplikacje dla produktów Atlassiana i zdobywając różne partnerstwa.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
Angielski
CRM
ERP
Mile widziane
monday.com
Opis stanowiska

Dołącz do Deviniti jako Specjalista ds. wdrożeń (SaaS) i rozgość się w naszym Software Home!


Nie masz czasu czytać? Nie ma problemu! Oferta dla zabieganych:


  • Umiejętności: min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu narzędzi typu ERP, CRM, work management, zarządzanie projektami, płynna znajomość języka angielskiego (B2/C1) oraz polskiego, znajomość rynku/branży IT
  • Wymiar pracy: pełny etat
  • Tryb pracy: zdalna/hybrydowa
  • Zespół: Partner Product Department
  • Nad czym pracujemy: sprzedaż i wdrożenia platformy monday.com do optymalizacji i automatyzacji procesów w firmach


Czym będziesz się zajmować Specjalista ds. wdrożeń (SaaS)?


  • Unit Revenue zajmuje się sprzedażą licencji i naszych autorskich aplikacji z obszaru Atlassiana, usług tworzenia aplikacji na zamówienie oraz doradztwem w zakresie narzędzi naszych partnerów (Monday.com, Freshworks, GitLab).
  • Obecnie szukamy kolejnej osoby zasilającej zespół Partner Product Department, która będzie zajmowała się wdrożeniami monday.com dla strategicznych klientów. Jesteśmy regionalnym platynowym partnerem tej platformy w CEE. Zespół doradza i sprzedaje licencje monday.com, szkoli, wdraża oraz integruje platformę z innymi systemami.


Z kim będziesz pracować?


  • Zespół do którego dołączysz to Partner Product Department. Aktualnie w skład części tego teamu – działającej w obszarze Monday.com wchodzi jego Lider oraz 2 x Business Development Representative, 2 x Account Executive i 2 x Account Manager.
  • Pracujemy na elastycznych zasadach – ważne jest, aby dopasować swój plan dnia do grafiku spotkań z klientami.
  • Dwa razy w tygodniu odbywają się daily wewnętrzne i z monday.com.
  • Przykładamy wagę do kompleksowego wdrożenia – chcemy, aby nowa osoba czuła się dobrze przygotowana, kiedy stanie oko w oko z klientem. Ponadto nie boimy się trudnych pytań i wynosimy wiele wartości z regularnych spotkań feedbackowych.


Jakich zadań możesz się spodziewać?


  • przeprowadzanie onboardingu dla klientów strategicznych;
  • budowanie trwałych relacji z klientami w celu dogłębnego zrozumienia ich potrzeb i wsparcia w ich realizacji;
  • pełnienie roli project managera w zakresie zapewnienia terminowej realizacji projektów;
  • wsparcie klientów w tworzeniu workflow w monday.com i przygotowaniu szkoleń dla użytkowników;
  • prowadzenie szkoleń;
  • prowadzenie wdrożeń;
  • śledzenie na bieżąco zmian w monday.com i w razie potrzeby prowadzenie szkoleń wewnętrznych;
  • wspieranie Account Managera w skomplikowanych technicznie przypadkach.


Jesteś kimś, kogo szukamy jeśli:


  • możesz pochwalić się:
  • min. 3-letnim doświadczeniem we wdrażaniu narzędzi typu ERP, CRM, work management, zarządzanie projektami;
  • płynną znajomością języka angielskiego (B2/C1) oraz polskiego
  • mile widziana: praktyczna znajomość narzędzi monday.com.
  • potrafisz także pracować z ludźmi! Najbardziej zależy nam na:
  • umiejętnościach doradczych i negocjacyjnych;
  • umiejętności pracy w zespole
  • zdolnościach handlowych i wiedzy z zakresu sprzedaży i marketingu;
  • łatwości do przyswajania nowej wiedzy i umiejętności wykorzystania jej w praktyce;
  • inicjatywie i znajomości rynku/branży IT.


O co dbamy?


  • O Twój komfort psychiczny i fizyczny: mamy kafeterię Mybenefit z Multisportem, Mindgrama i Luxmed, a także grupę biegową prowadzoną przez profesjonalnych trenerów z Akademii Biegania.
  • O Twój rozwój: każdy zespół ma ścieżki karier, korzystamy z Udemy for Business i mamy możliwość szkoleń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, aby podnosić swoje kwalifikacje.
  • O Twój głos i wpływ na swoją pracę: korzystamy z Officevibe, hołdujemy kulturze konstruktywnego feedbacku i uznania (jesteśmy po prostu fanami kudosów).
  • O Twoją wolność: Oprócz pracy zdalnej i godzin pracy dopasowanych do Twojego trybu życia, mamy zajęcia hobbystyczne, w których każdy znajdzie coś dla siebie: lubisz rękodzieło, rośliny, książki, planszówki czy gokarty?
  • O świat i ludzi: w ramach programu CSR - Deviniti Cares. Działamy zarówno dbając o naszą planetę, jak i o ludzi którzy na niej mieszkają. Razem decydujemy na jaki cel przekazujemy budżet kwartalny, przeznaczony tylko na działania charytatywne.


Chcesz do nas dołączyć? Wyślij swoje CV! Twój proces rekrutacyjny prowadzi Magda. To osoba, która przeprowadzi Twoją kandydaturę przez 4 etapy rekrutacji:

  1. Weryfikację CV - kiedy poznamy Twoje doświadczenie i sprawdzimy, czy wpisuje się w nasze potrzeby.
  2. Rozmowę wstępną - na której rekruterka w ok. 30 minut zada Ci kilka podstawowych pytań (np. o Twoją dostępność i wymagania finansowe).
  3. Spotkanie rekrutacyjne - z rekruterką i liderami badającym dopasowanie do zespołu oraz Twoje umiejętności. Spotkacie się online na ok. 1,5h.
  4. Decyzję o współpracy, którą otrzymasz w ciągu dwóch tygodni od spotkania.


Sprawdź skąd przyszliśmy, co zrobiliśmy do tej pory i co nam przyświeca na stronie https://deviniti.com/pl/o-nas/. Możesz też śledzić nas na linkedinie, facebooku czy instagramie.

Podoba Ci się Deviniti, ale myślisz, że pasowałaby do Ciebie inna oferta? Zgłoś się do nas na zakładce kariera i sprawdź, czy nie ma tam dla Ciebie ogłoszenia idealnego!


Polityka prywatności

9 600 - 13 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

8 000 - 11 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty