• Oferty
  • Brand Stories
  • Rocket Space

Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Zdalnie
Customer Support Specialist
Support
Dietly.pl

Customer Support Specialist

Dietly.pl
Gdańsk
3 500 - 3 800 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa zlecenie
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Dietly.pl
Dietly.pl

Porównywarka cateringów dietetycznych Dietly.pl powstała z myślą o wygodzie. W jednym miejscu porównasz oferty, podejrzysz menu, znajdziesz ulubiony rodzaj diety i zamówisz catering. Rośniemy pod każdym względem. To co? Wskakuj, zapnij pasy i lecimy!

Wymagane umiejętności
dobra organizacja pracy
komunikatywność
obsługa klienta
Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

 

Jesteśmy firmą należącą do Grupy Żabka, z genialnym planem zrewolucjonizowania rynku żywienia w Polsce. Ba, kiedyś myśleliśmy, że tylko cateringów dietetycznych, ale jak to się mówi - lecimy grubo, albo wcale. Nasza firma to przede wszystkim MasterLife CRM, czyli najbardziej rozbudowany system do zarządzania cateringiem dietetycznym w Polsce oraz Dietly.pl – nasz flagowy produkt i jednocześnie największy w Polsce marketplace, oferujący wybór ponad 400 cateringów dietetycznych.  

 

Zadania: 


● Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów cateringów dietetycznych. Nie musi być z uśmiechem. Grunt, żeby klient miał wrażenie, że jest sensem Twojego istnienia. Jego niezrozumienie to Twoja nieumiejętność tłumaczenia. Tak naprawdę, jeśli na drugie imię masz cierpliwość a stoicki spokój jest Twoim najwyższym stanem wzburzenia, to masz szansę sprawdzić się w kontakcie z kilkuset klientami cateringów dietetycznych, właścicielami cateringów oraz podwykonawcami logistycznymi.

Obsługa techniczna klientów. Na każdą wiadomość „PILNE NIE DZIAŁA SYSTEM/BŁAD/ZACIEŁO SIĘ/NIE MOGĘ DODAC!!!!111PROSZĘ O PILNY KONTAKT TELEFONICZNY!!!!111” będziesz musiał/a odpisać „Już sprawdzam. Proszę dać mi chwilę”. I sprawdzić. Nawet jak masz szablon gotowej odpowiedzi, że nie wspieramy Windowsa XP.

● Obsługa klientów cateringów dietetycznych na czacie. Poza tym czeka Cię szkolenie z zakresu takich magicznych pojęć jak „Serwer, SSL, Wtyczka WP, konsola, payload, teamviewer, sterowniki, build, ciasteczka oraz incognito!”. Oczywiście szkolenie czeka Cię po to, żebyś nie myślał/a, że w startupie płacą jedynie za odpisywanie klientom na czacie. Czeka Cię sprawdzenie rodzajów błędów, jeśli ktoś zgłosi (bo u nas zawsze wszystko działa) oraz odpisywanie na e-maile i wprowadzanie informacji do raportów.

 

Szukamy osoby, która:


● Pracowała wcześniej w obsłudze klienta (praca w customer service oprogramowania, w cateringu dietetycznym lub startupie na duży plus)

● Jest dokładna, cierpliwa, staranna, sympatyczna i zawsze za miła dla klientów.

● Jest "internetowa", tj. nie będziemy musieli tłumaczyć, czym jest Chrome, Woocommerce, czy Slack.

● Zna zasady ortografii - w końcu, w ogóle, na pewno, a propos.

● Umie sobie radzić w pracy ze stresującymi klientami

● Jest otwarta na pracę zmianową – 7 godzin dziennie między 06:00 a 20:00 oraz w soboty 1-2 razy w miesiącu - super opcja dla studentów, możliwość elastycznego dostosowania grafiku pracy.


Co dajemy i ile płacimy:



●  Proponujemy umowę zlecenie. Na start otrzymasz 3500 zł brutto.

●  Płatne dni wolne i offy na załatwienie sprawy w urzędzie czy u dentysty - staramy się być elastyczni i podchodzić do tematu życiowo. :)

●  Petfriendly biuro w dobrej lokalizacji - Wrzeszcz, przy samej stacji. 

●  Turbo team, ale przekonaj się sam/-a. :)

3 500 - 3 800 PLN

Brutto miesięcznie - UZ