🏢 Digital Care od 2012 r. projektuje i wdraża innowacyjne 💡 programy ubezpieczeniowe i usługi dla urządzeń mobilnych, z których korzystają miliony Klientów 🌎 Działamy szybko i elastycznie, rozpoznajemy potrzeby naszych Partnerów biznesowych i kreujemy rozwiązania odpowiadające ich wymaganiom. Naszą firmę tworzą ludzie pełni pasji, zaangażowania, z innowacyjnymi pomysłami i odwagą biznesową. Dołącz do naszego Zespołu! 💪
🤓Customer Experience Specialist
📍 Warszawa
💼 Twój zakres obowiązków
- Projektowanie, rozwój i optymalizacja działań związanych z funkcjonowaniem produktów oraz procesów w obszarze grupy.
- Projektowanie Customer Journey, w tym identyfikowanie pain points i rekomendacja usprawnień, w celu zapewnienia doskonałego doświadczenia klientów na każdym etapie ich podróży.
- Projektowanie i realizacja badań jakościowych i ilościowych.
- Analiza i prezentacja wyników badań.
- Monitorowanie zmian w procesach/produktach we współpracy z innymi jednostkami grupy.
- Inicjowanie procesów optymalizacyjnych w oparciu o dokonywane bieżące analizy oraz wdrażanie zmian.
- Analiza i budowa raportów cyklicznych i ad hoc.
- Wsparcie linii biznesowych w obszarze doświadczeń Klientów.
👇 Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe.
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność profilowania Customer Journey.
- Umiejętność projektowania rozwiązań, tworzenia raportów oraz mapowania procesów.
- Umiejętność trafnej identyfikacji problemów, analizy ich przyczyn i rekomendacji rozwiązań.
- Zdolności analityczne w zakresie interpretacji danych oraz wyników analiz.
- Dobra organizacja czasu pracy, samodzielność.
- Proaktywność, umiejętność odnajdywania się w zmiennym, dynamicznym środowisku.
⭐ Mile widziane
- Doświadczenie w obszarze usług finansowych lub ubezpieczeniowych.
- Znajomość Power BI.
- Zainteresowanie rynkiem nowych technologii.
🎁 To oferujemy
- Codzienne wyzwania dzięki czemu nigdy nie będziesz się nudzić!
- Realną możliwość rozwoju – my nie obiecujemy, my działamy!
- Szkolenia wdrożeniowe i zestaw startowy na powitanie.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kurs angielskiego.
- Jeden krótszy dzień pracy - w piątki pracujemy do 13:45!
- Owoce dla pracowników.
- Spotkania integracyjne i dużo uśmiechu na co dzień.
- Świetną atmosferę w pracy.
- Pyszną kawę 🙂