Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista ds.Administracji Magazynowej
new
Logistyka
DIY Logistic Services Polska

Specjalista ds.Administracji Magazynowej

DIY Logistic Services Polska
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
DIY Logistic Services Polska
DIY Logistic Services Polska

DIY Logistic Services Polska Sp. z o.o. zajmuje się zaopatrzeniem sklepów Grupy OBI – wiodącej marki na europejskim rynku DIY. Na powierzchni magazynowej 104 000 m2 pracuje blisko 400 osób. Obsługujemy dziennie ok. 150 ciężarówek.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
MS Access
dobra organizacja pracy
Microsoft Excel
Mile widziane
MS Dynamics 365
Friendly offer
Opis stanowiska

Specjalista ds. Administracji Magazynowej w DIY Logistic Services odpowiedzialny jest za skuteczne zarządzanie procesem przepływu towarów w naszym dynamicznie rozwijającym się centrum dystrybucyjnym. Powierzone mu zadania obejmują sterowanie procesem B2B, koordynację kompletacji i załadunku oraz współpracę z wewnętrznymi i zewnętrznymi komórkami w celu zapewnienia płynności procesów logistycznych.


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
  • Przewidywalny grafik pracy
  • Pracę na dwie zmiany (6-14, 14-22) od poniedziałku do piątku
  • Świetną atmosferę i warunki pracy


Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Brak dress code
  • Kawa/herbata
  • Darmowy parking
  • kafeteria benefitów MyBenefit zasilana co miesiąc
  • karta sportowa Multisport
  • dofinansowanie wczasów pod gruszą
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych


Obowiązki

  • Sterowanie procesem przepływu towarów na dziale kompletacji i koordynacja załadunku za pomocą WMS MS Dynamics 365.
  • Optymalizacja procesów logistycznych i kontroli KPI produkcyjnych.
  • Zarządzanie dokumentacją standaryzacyjną procesu kompletacji i załadunku.
  • Analizowanie i identyfikowanie możliwości poprawy oraz prowadzenie kompleksowych planów działania.
  • Współpraca z grupami interesariuszy, śledzenie KPI i uczestnictwo w inicjatywach szkoleniowych i operacyjnych.


Wymagania

  • Zaawansowane umiejętności MS Office, zwłaszcza Excel i Access.
  • Minimum 1 rok doświadczenia na zbliżonej pozycji w logistyce.
  • Minimum 3 lata doświadczenia w środowisku logistycznym (centra dystrybucji).
  • Matura lub równoważny dyplom.
  • Znajomość terminologii i procedur logistycznych, w tym przyjmowania, sortowania, etykietowania i wysyłki.
  • Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów związanych z przesyłkami i dostawami.
  • Organizacja pracy, zarządzanie czasem i priorytetami.
  • Doskonała komunikacja interpersonalna i umiejętność pracy zespołowej.
  • Dokładność, dbałość o szczegóły i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.
Sprawdź podobne oferty