Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Zdalnie
eCommerce Customer Support - SaaS
new
Support
Edrone

eCommerce Customer Support - SaaS

Edrone
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Edrone
Edrone

We work with eCommerce businesses of all sizes and from any segment. In our customers portfolio you will find companies like: Xiaomi, Timberland, Converse, Husqvarna, Ryłko, Tous, Sneaker Peeker, Sneaker Studio and over a thousand others.

Zobacz Brand Stories
Umiejętności
Wymagane
CustomerCare
marketing
e-commerce
Opcjonalne
Friendly offer
Opis stanowiska

Dołączając do nas zostaniesz częścią energicznego i niezwykle pozytywnego zespołu Customer Care. Będziesz miał/miała możliwość współpracy z liderami branży e-Commerce, nauki strategii marketingowych i tworzenia kampanii marketing automation. 


Dbamy o ciągły rozwój nie tylko samego produktu, ale też naszych pracowników. Z wyjątkową starannością podchodzimy do wsparcia naszych klientów, dlatego zależy nam zarówno na zadowoleniu klientów jak i pracowników. Dokładamy starań aby efektywność szła w parze z satysfakcją.

 

Kilka słów o nas:


  • Jesteśmy opartym na AI e-CRM dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych.
  • Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.
  • Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.


Klienci, z którymi będziesz pracować:


  • Współpracujemy z firmami eCommerce każdej wielkości i z dowolnego segmentu. Obecnie koncentrujemy naszą działalność na rynkach CEE i LATAM z celem ekspansji w ciągu najbliższych 12 miesięcy. W portfolio naszych klientów znajdziesz takie firmy jak; Xiaomi, Timberland, Converse, Tous, O-bag, Lancerto, Leifheit, Muve, Ryłko, Tous, Sneaker Peeker, Sneaker Studio i ponad tysiąc innych.


Nasze wartości: 


  • Profesjonalizm w kontaktach z klientami, współpracownikami i współpracownikami,
  • Ciekawość i otwarty umysł,
  • Nigdy nie przestawaj próbować i nigdy się nie poddawaj.
  • Odpowiedzialność za swoje wyniki i wydajność,
  • Wspieranie innych członków zespołu,
  • Uczciwość i transparentność.


Obowiązki:


  • Odpowiadanie na zapytania klientów lub przekazywanie ich do odpowiedniego działu,
  • Weryfikowanie i przekazywanie błędów do działu IT,
  • Weryfikacja poprawności działania systemu,
  • Tworzenie scenariuszy / szablonów Marketing Automation w kreatorze drag&drop,
  • Szkolenia klientów,
  • Tworzenie kampanii marketing automation dla klientów,
  • Wsparcie oraz obsługa kont klientów edrone, 
  • Testy nowych funkcjonalności,
  • Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie go do działu produktu, wpływ na tworzenie funkcjonalności produktu,
  • Utrzymywanie relacji z klientami.


Poszukiwane kompetencje:


  • Masz już doświadczenie na podobnym stanowisku (lub potrafisz nas przekonać na rozmowie, że i tak sobie poradzisz)
  • Asertywność i Proaktywność,
  • Angielski na poziomie komunikatywnym, min B2,
  • Znajomość Google Docs, 
  • Znajomość marketingu,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiesz świetnie organizować swoją pracę,
  • Jesteś osobą komunikatywną, a kontakt z ludźmi to dla Ciebie przyjemność,
  • Potrafisz uważnie słuchać i dobrze sobie radzisz z rozwiązywaniem problemów.
  • (Mile widziane) Znajomość CSS,
  • (Mile widziane) Znajomość HTML.


Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie i jasne zasady współpracy,
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • Indywidualne ścieżki rozwoju kariery,
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy,
  • Samodzielne stanowisko i swobodę działania,
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
  • Świetna atmosferę i przyjazne warunki do zdobywania nowych umiejętności,
  • Praca w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • Niezbędne narzędzia - telefon, laptop, oprogramowanie,
  • Pakiety Multisport Plus i medyczne (EnelMed), Lekcje Angielskiego, Friday Happy Hour.