eCommerce Customer Support - SaaS
Edrone
We work with eCommerce businesses of all sizes and from any segment. In our customers portfolio you will find companies like: Xiaomi, Timberland, Converse, Husqvarna, Ryłko, Tous, Sneaker Peeker, Sneaker Studio and over a thousand others.
Umiejętności
Wymagane
Opcjonalne
Opis stanowiska
Dołączając do nas zostaniesz częścią energicznego i niezwykle pozytywnego zespołu Customer Care. Będziesz miał/miała możliwość współpracy z liderami branży e-Commerce, nauki strategii marketingowych i tworzenia kampanii marketing automation.
Dbamy o ciągły rozwój nie tylko samego produktu, ale też naszych pracowników. Z wyjątkową starannością podchodzimy do wsparcia naszych klientów, dlatego zależy nam zarówno na zadowoleniu klientów jak i pracowników. Dokładamy starań aby efektywność szła w parze z satysfakcją.
Kilka słów o nas:
- Jesteśmy opartym na AI e-CRM dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych.
- Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.
- Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.
Klienci, z którymi będziesz pracować:
- Współpracujemy z firmami eCommerce każdej wielkości i z dowolnego segmentu. Obecnie koncentrujemy naszą działalność na rynkach CEE i LATAM z celem ekspansji w ciągu najbliższych 12 miesięcy. W portfolio naszych klientów znajdziesz takie firmy jak; Xiaomi, Timberland, Converse, Tous, O-bag, Lancerto, Leifheit, Muve, Ryłko, Tous, Sneaker Peeker, Sneaker Studio i ponad tysiąc innych.
Nasze wartości:
- Profesjonalizm w kontaktach z klientami, współpracownikami i współpracownikami,
- Ciekawość i otwarty umysł,
- Nigdy nie przestawaj próbować i nigdy się nie poddawaj.
- Odpowiedzialność za swoje wyniki i wydajność,
- Wspieranie innych członków zespołu,
- Uczciwość i transparentność.
Obowiązki:
- Odpowiadanie na zapytania klientów lub przekazywanie ich do odpowiedniego działu,
- Weryfikowanie i przekazywanie błędów do działu IT,
- Weryfikacja poprawności działania systemu,
- Tworzenie scenariuszy / szablonów Marketing Automation w kreatorze drag&drop,
- Szkolenia klientów,
- Tworzenie kampanii marketing automation dla klientów,
- Wsparcie oraz obsługa kont klientów edrone,
- Testy nowych funkcjonalności,
- Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie go do działu produktu, wpływ na tworzenie funkcjonalności produktu,
- Utrzymywanie relacji z klientami.
Poszukiwane kompetencje:
- Masz już doświadczenie na podobnym stanowisku (lub potrafisz nas przekonać na rozmowie, że i tak sobie poradzisz)
- Asertywność i Proaktywność,
- Angielski na poziomie komunikatywnym, min B2,
- Znajomość Google Docs,
- Znajomość marketingu,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiesz świetnie organizować swoją pracę,
- Jesteś osobą komunikatywną, a kontakt z ludźmi to dla Ciebie przyjemność,
- Potrafisz uważnie słuchać i dobrze sobie radzisz z rozwiązywaniem problemów.
- (Mile widziane) Znajomość CSS,
- (Mile widziane) Znajomość HTML.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i jasne zasady współpracy,
- Umowa o pracę lub kontrakt B2B
- Indywidualne ścieżki rozwoju kariery,
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy,
- Samodzielne stanowisko i swobodę działania,
- Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
- Świetna atmosferę i przyjazne warunki do zdobywania nowych umiejętności,
- Praca w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Niezbędne narzędzia - telefon, laptop, oprogramowanie,
- Pakiety Multisport Plus i medyczne (EnelMed), Lekcje Angielskiego, Friday Happy Hour.