• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskSupportCustomer Retention Specialist / Specjalista ds. Utrzymania Klienta
    Customer Retention Specialist / Specjalista ds. Utrzymania Klienta
    Support
    Enjoy The Car // EVA Dywaniki

    Customer Retention Specialist / Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Enjoy The Car // EVA Dywaniki

    Gdańsk
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    utrzymanie klienta

    elastyczność

    customer retention

    sprzedaż

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    📅 Deadline przyjmowania CV: 31.08.2024

    💻 Miejsce pracy: Cała Polska (praca zdalna)


    Cześć!

    Z tej strony team EVA Dywaniki 🚀


    ❇️ Kim jesteśmy?

    🚀 Jesteśmy prężnie rozwijającym się startupem, który wprowadził do Europy technologiczne dywaniki samochodowe wykonane z materiału EVA, zdobywając 20% polskiego rynku e-commerce w kategorii dywaników samochodowych w ciągu 4 lat aktywnej sprzedaży.

    🚀 Produkujemy i sprzedajemy akcesoria samochodowe w Polsce; w październiku 2023 r. z sukcesem weszliśmy na rynek czeski, a w 2024 r. planujemy ekspansję na rynki słowacki i niemiecki poprzez własne sklepy e-commerce.

    🚀 Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą, której tempo wzrostu wynosi co najmniej 200% rok do roku i nie mamy zamiaru zwalniać.

    🚀 W ciągu 4 lat osiągnęliśmy kamień milowy w postaci 100 000 klientów, mając tylko jeden podstawowy produkt w naszym portfolio! Otrzymaliśmy ponad 6 000 unikalnych recenzji, a średnia ocena wynosi 4,8 na 5.

    🚀 Naszą supermocą jest umiejętność pozyskiwania informacji zwrotnych z rynku, słuchania klientów, szybkiego przyswajania nowej wiedzy, przemyślanego działania i analizowania wyników.


    📍Nasza misja: Podnoszenie jakości życia kierowców poprzez poprawę komfortu, stylu i praktyczności ich samochodów.

    📍Wizja na 15 lat: Stać się marką Top-of-Mind ze sprzedażą w ponad 20 krajach w segmencie akcesoriów samochodowych.


    ❇️ Dlaczego to stanowisko jest otwarte?


    Ze względu na dynamiczny wzrost liczby zamówień oraz naszą nieustanną troskę o zapewnienie klientom najwyższej jakości obsługi, mamy przyjemność ogłosić otwarcie nowej pozycji - Specjalista ds. Utrzymania Klienta w Dziale Sprzedaży. Naszym celem jest dalsze rozwijanie procesów sprzedaży i obsługi oraz wzmacnianie długotrwałych relacji z naszymi klientami.


    ❇️ Co będziesz robić? 💻

    🧠 Opracowywać i wdrażać innowacyjne strategie i procedury ratowania zamówień, aby zwiększyć liczbę opłaconych zamówień i minimalizować straty.

    🧠 Kontaktować się z klientami, którzy zrezygnowali z naszych usług, w celu ich odzyskania.

    🧠 Tworzyć spersonalizowane oferty i rozwiązania, które odpowiadają na indywidualne potrzeby i oczekiwania klientów.

    🧠 Obsługiwać Sales Call Payments, przypominając klientom o zaległych płatnościach za złożone, ale nieopłacone zamówienia.

    🧠 Ściśle współpracować z zespołem Customer Support, aby efektywnie odzyskiwać utraconych klientów.


    ❇️ Co zyskujesz: 🏆

    🔹 Praca w 100% w trybie zdalnym.

    🔹 Doświadczony Team Leader, który zawsze jest wsparciem.

    🔹 Doświadczenie w pracy w startupie (jesteśmy na rynku od 4 lat z 5x średniorocznym wskaźnikiem wzrostu).

    🔹 Pracę w środowisku bardzo ambitnych osób, które z przyjemnością angażują się w codzienne wyzwania, tworząc razem przyjazną atmosferę. 🥳.

    🔹 Naprawdę młody i pozytywny zespół (średni wiek zespołu - 29 lat).

    🔹 Produkt, z którego będziesz dumny (index NPS > 86%).👌

    🔹 Firmowe produkty do własnego przetestowania.

    🔹 Eventy integracyjne całej firmy, lubimy się także spotkać po pracy. ☺️

    🔹 Wszelkie niezbędne narzędzia dobrej jakości do wykonywania pracy na najwyższym poziomie. 💯

    🔹 Indywidualne szkolenie w zakresie znajomości struktury, historii i kultury pracy firmy.


    ❇️ Pasujemy do siebie jeśli: 🌟

    🔸 Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, pracując jako Specjalista ds. Utrzymania Klienta lub w podobnej roli.

    🔸 Biegle posługujesz się językiem polskim oraz angielskim [B2-C1].

    🔸 Jesteś osobą empatyczną i komunikatywną, potrafisz zrozumieć potrzeby klientów i budować z nimi trwałe relacje.

    🔸 Jesteś elastyczny/a i umiesz dostosować swoje działania do oczekiwań klientów.

    🔸 Posiadasz wysokie umiejętności negocjacyjne, potrafisz rozpoznać potrzeby klientów i skutecznie prowadzić negocjacje.

    🔸 Skutecznie zbierasz, analizujesz i interpretujesz dane, aby podejmować trafne decyzje.

    🔸 Jesteś kreatywny/a w znajdowaniu rozwiązań. Potrafisz myśleć nieszablonowo i skupiasz się na rozwiązaniach, a nie problemach.

    🔸 Potrafisz skutecznie planować pracę i ustalać priorytety zadań.

    🔸 Jesteś zorientowany/a na współpracę zespołową, dążysz do wspólnego celu, jednocześnie biorąc pełną odpowiedzialność za swoją pracę.


    💻 Przed rozmową sprawdź nasze kanały social media:

    🔹 Instagram

    🔹 Facebook

    🔹 LinkedIn

    🔹 Tik tok

    💌 Strony z opiniami:

    🔹Google

    🔹Trustmate


    Przebieg rekrutacji:

    🔹 Zapoznawczy 10-minutowy call z HR

    Jeśli spełniasz opisane oczekiwania, skontaktujemy się z Tobą i przeprowadzimy krótką rozmowę telefoniczną. Następnie zaprosimy Cię na spotkanie, gdzie będziesz miał/a okazję bliżej poznać naszą firmę.

    🔹 Rozmowa rekrutacyjna z Team Leaderem Zespołu oraz HR

    🔹 Krótki test osobowościowy

    🔹 Cultural Fit call z Head of Personnel and Communication


    📅 Deadline przyjmowania CV: 31.08.2024


    ✅ Jeśli to, co przeczytałeś powyżej, wzbudza w Tobie ciekawość i chciałbyś/chciałabyś być częścią zespołu - nie czekaj na lepszy moment, wyślij swoją aplikację! Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Nowa
    CALZ Polska
    Warszawa
    skuteczna komunikacja
    język niemiecki
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista/ka ds. Utrzymania Klienta

    Specjalista/ka ds. Utrzymania Klienta

    Nowa
    dhosting.pl
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    domeny
    SSL
    język angielski
    Nowa
    Trener Jakości Obsługi

    Trener Jakości Obsługi

    Nowa
    Alior Bank SA
    Kraków
    obsługa klienta
    Microsoft Office
    Nowa
    Specjalista w Sklepie Internetowym

    Specjalista w Sklepie Internetowym

    Nowa
    Carrefour Polska Sp. z o.o.
    Gdańsk
    ogranizacja
    praca w zespole
    komunikatywność
    Nowa
    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Nowa
    BN Consulting
    Gdańsk
    WhatsApp
    język angielski
    Microsoft Office
    Nowa