Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać klientom bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach 🚀
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
✅ Obsługa klienta w języku francuskim i angielskim;
✅ Obsługa próśb klientów, takich jak modyfikowanie, anulowanie lub aktualizowanie istniejących zamówień;
✅ Przekazywanie klientowi ważnych aktualizacji dotyczące zamówień;
✅ Zarządzanie informacjami o koncie klienta.
🌍 Język: Doskonała znajomość języka francuskiego (C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2);
💼Doświadczenie: Świetnie jeśli masz w obsłudze klienta. Ale jeśli go nie masz, wszystkiego Cię nauczymy;
💻 Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
🌞 Osobowość: Entuzjastyczna i zmotywowana. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
📝 Skrupulatność I bycie dokładnym;
💪 Asertywność I umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
🔧 Umiejętność rozwiązywania problemów;
🤝 Umiejętności miękkie.
📜 Rodzaj umowy zależy od Ciebie (Umowa o Pracę lub Umowa Zlecenie);
💰 Wynagrodzenie podstawowe + bonusy;
🏡 Praca stacjonarna na warszawskim Mokotowie.
💸 Dofinansowanie zakupu okularów I wakacji;
✌ Program poleceń pracowniczych;
🎉 Bony na różne okazje (święta, Dzień dziecka, etc.);
💊 Ubezpieczenie medyczne Medicover.
🏆 Dofinansowanie karty Multisport.