Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Performance Specialist
new
Marketing
Green Parrot

Performance Specialist

Green Parrot
6 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Google Data Studio
Google Tag Manager
Meta Ads
Google Analytics
Google Ads
Opis stanowiska

Stanowisko: Performance Specialist

Wynagrodzenie: 6000 – 9000 PLN netto (B2B)

Gdzie: pracujemy zdalnie, ale potrzebujemy osoby, która będzie gotowa kilka razy w miesiącu przyjechać do biura w Warszawie (m.in. regularne spotkania z klientami na żywo, udział w eventach)


Kim jesteśmy?

W Green Parrot łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Mamy zespół specjalistów od IT i digital marketingu w naszej agencji marketingowej i software house Develtio. Jesteśmy w ścisłej czołówce najbardziej technologicznie zorientowanych agencji zajmujących się marketingiem. Prowadzimy GreenLetter – jeden z największych martechowych newsletterów w Polsce, który czyta ponad 16 000 marketerów. Pracujemy dla najbardziej wymagających branż: farmacja, finanse, telco, FMCG, crypto.

Więcej informacji znajdziesz w naszej zakładce “Kariera”: https://greenparrot.pl/kariera/


Performance Specialist – z kim chcemy pracować?

Chcemy pracować z osobą, która posiada duże doświadczenie i wiedzę w zakresie performance marketingu. Choć nasza organizacja liczy sobie łącznie ponad 70 osób, to struktura jest bardzo płaska i zawsze stawiamy na autonomiczność naszych doświadczonych ludzi.

Michał Bednarczyk, Head of Performance


Odezwij się do nas, jeśli:

  • masz ponad 2 lata praktycznego doświadczenia w bezpośrednim prowadzeniu i nadzorowaniu kampanii performance marketingowych,
  • umiesz prowadzić, optymalizować i rozwijać kampanie Google Ads, Facebook Ads,
  • znasz CPC, CPM, CPA, CPL, PLA, ROAS,
  • jesteś osobą samodzielną, niezależną i masz wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • masz szeroką wiedzę na temat produktów marketingowych Google i wykorzystujesz je w codziennej pracy (Google Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio),
  • masz doświadczenie w tworzeniu ofert i prowadzeniu procesów ofertowania klientów,
  • śledzisz i analizujesz nowe trendy rynku i otoczenia konkurencyjnego,
  • nie boisz się proponować usprawnień i wdrażać nowych narzędzi.


Co oferujemy Performance Specialist?

  • pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmieniania zastanego stanu rzeczy,
  • 6 000 - 9 000 zł netto (B2B),
  • odpoczynek od pracy podczas płatnych dni wolnych,
  • pracę dla renomowanych marek,
  • pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość,
  • kartę sportową i pakiet medyczny,
  • dofinansowanie do zajęć z j. angielskiego,
  • moc ciekawych wyzwań w jednej z najbardziej ogarniętych technologicznie agencji w Polsce!


Jak aplikować?

Nie wymagamy standardowego CV. Możesz wysłać uzupełniony profil na LinkedIn, swoją wizytówkę online, portfolio lub cokolwiek, co pozwoli nam poznać przebieg Twojej kariery i zdobyte doświadczenie.


Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Performance Specialist?

1. Zapoznajemy się z Twoją aplikacją i zapraszamy Cię na rozmowę, gdy stwierdzimy, że możemy do siebie pasować. ;)

2. Rozmowa z Olą z działu HR – podczas rozmowy chcemy Cię lepiej poznać, dowiedzieć się jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego miejsca pracy.

3. Rozmowa z Michałem - Head of Performance.

4. Zadanie rekrutacyjne - przygotowaliśmy kilka pytań, na które chcielibyśmy poznać Twoje odpowiedzi. Pomoże nam to lepiej poznać Twoje doświadczenie i sposób, w jaki lubisz pracować. :)

4. Final round - rozmowa podsumowująca z Michałem.

Jeśli zarówno my jak i Ty zdecydujemy, że pasujemy do siebie - przechodzimy do nawiązania współpracy! :)

6 000 - 9 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty