Jesteśmy firmą międzynarodową oferującą szeroką gamę usług transportowych, logistycznych, magazynowania, hotelarskich oraz innych świadczeń. Dzięki ciągłym inwestycjom i innowacjom możemy zaoferować naszym klientom najlepsze usługi.
HGFS Sp. z o.o. sp.k., założone w 2020 roku, jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla Hegelmann Group działającej w całej Europie. Mimo swojego młodego wieku, doskonale wiemy jak działać i rosnąć w siłę💪
HGFS jest częścią Hegelmann Group działającej w całej Europie i łączy w sobie to co najlepsze – kameralność i rodzinną atmosferę mniejszej i młodszej spółki HGFS oraz doświadczenie i możliwości rozwoju z większej oraz starszej spółki Hegelmann Transporte.
Przedmiotem działalności HGFS jest obsługa finansowa pozostałych spółek💱 dlatego HGFS pod swoim skrzydłami mieści działy: Invoice Department, Monitoring Płatności, Księgowość oraz Payroll Department.
Tworzymy środowisko pracy, w którym ludzie są szanowani bez względu na indywidualne różnice, umiejętności lub cechy osobiste.
🔥W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy do swojego zespołu w Poznaniu doświadczonego pracownika na stanowisko Głównej Księgowej/Głównego Księgowego. Liczymy na wsparcie w zakresie przygotowania sprawozdań, współpracy z instytucjami zewnętrznymi, prowadzenia pełnej księgowości.
Będziesz odpowiadać za:
📌 Prowadzenie pełnej księgowości;
📌 Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
📌 Dokonanie, nadzór i kontrolę wszystkich operacji i płatności w firmie;
📌 Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji i informacji podatkowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
📌 Aktywne uczestnictwo we wdrożeniu procesów oraz systemu księgowego zgodnie z potrzebami firmy oraz prawem podatkowym;
📌 Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków, oraz instytucji zewnętrznych;
📌 Kontaktowanie się i współpracę z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP).
Aplikuj do nas, jeśli:
✔️ Masz wyższe kierunkowe wykształcenie (rachunkowość, finanse, ekonomia);
🎯 Posiadasz min. 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku pracy;
👍 Posiadasz wiedzę z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego popartego doświadczeniem zawodowym;
🔖 Jesteś osobą samodzielną, potrafisz zorganizować swoją pracę i działać pod presją czasu;
💡 Potrafisz myśleć analitycznie;
🖥️ Korzystałeś z narzędzi Microsoft Office;
Mile widziane będzie:
🚚 Doświadczenie w branży transportowej;
📝 Znajomość programu Optima.
Dodatkowo możesz liczyć na:
🌟 Pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie;
🌟 Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
🌟 Docelowo praca w trybie hybrydowym;
🌟 Możliwość rozwoju zawodowego;
🌟 Szkolenia (wewnętrzne i zewnętrzne);
🌟 Benefity, m.in.:
▪ prywatna opieka medyczna PZU;
▪ ubezpieczenie na życie PZU;
▪ dofinansowanie dojazdów do pracy,
▪ dofinansowanie do okularów;
▪ premie urodzinowe;
▪ nagrody jubileuszowe;
🌟 Imprezy integracyjne.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
1. Telefonu od Oleny z działu HR.
2. Spotkania online z Kierownikiem Działu Księgowości, aby wzajemnie lepiej się poznać.
3. Finałowym etapem jest spotkanie w biurze.
No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Z najbardziej dyspozycyjnymi Kandydatami(-kami) od momentu wejścia do procesu, aż do jego zakończenia, spędzamy “na łączach” maksymalnie 14 dni.
Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy – prześlij swoje #CV już teraz! 📬