Lubisz śledzić trendy, poza social mediami masz też swoje ulubione tytuły prasowe, a świat influencerów to przestrzeń, w której czujesz się jak ryba w wodzie, albo w której chcesz się przynajmniej zanurzyć? Interesuje Cię praca na projektach, które realnie wpływają na zachowania i postawy konsumentów? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie pracę marzeń! Zapraszamy do zespołu Consumer Practice!
Oferujemy:
Pracę w jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji PR w Polsce i na świecie
Możliwość rozwoju kreatywnego i uczestnictwo w wewnętrznych szkoleniach
Współpracę z topowymi klientami z różnych branż, takich jak e-commerce, FMCG czy rozrywka
Zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę umowy
Hybrydowy model pracy
Prywatną opiekę medyczną
Kartę sportową
Program wsparcia psychologicznego
Jasną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju w ramach szkoleń w Polsce i za granicą
Pracę w nowoczesnym biurze w tętniącym życiem Centrum Praskim Koneser, posiadającym bogatą ofertę kulturalno-rozrywkową i wyróżniającym się unikatową architekturą
Zakres obowiązków:
Samodzielna realizacja działań dla klientów agencji z branży m.in. e-commerce, FMCG, rozrywki (monitoring mediów, tworzenie tekstów, kontakt z mediami, organizacja wydarzeń dla klientów, przygotowywanie rekomendacji dla klientów, wycena działań i kontakt z podwykonawcami)
Budowanie strategii content marketingowej
Monitorowanie rentowności projektów
Opracowywanie raportów i analiz danych
Budowanie relacji i współpraca z dziennikarzami, influencerami
Przygotowywanie ofert przetargowych i działania z zakresu business development
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji / public relations (doświadczenie po stronie agencji PR będzie dodatkowym atutem)
Doświadczenie w tworzeniu treści do mediów (tradycyjnych i online) oraz zarządzaniu budżetami
Umiejętność współpracy i budowania relacji z klientem
Umiejętność i łatwość tworzenia tekstów w języku polskim i angielskim
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
Dobra znajomość rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem mediów lifestylowych, kobiecych, design, branżowych
Doświadczenie w tworzeniu kampanii lifestyle’owych