Operator reklamowy Indoor Media Sp. z o.o. zaprasza do współpracy managera z doświadczeniem w sprzedaży osobistej do organizacji sprzedaży reklamy na cyfrowych nośnikach reklamowych.
Indoor Media rozwija sieć własnych ekranów reklamowych i planuje w ciągu roku stać się liderem jednego z segmentów reklamy wewnętrznej w Polsce. Firma planuje dynamiczną rozbudowę portfolio usług reklamowych i aktywne wejście na rynek europejski.
- B2B – sprzedaż powierzchni reklamowej na własnych cyfrowych nośnikach reklamowych, realizacja pierwszych transakcji firmy na rynku polskim;
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami, zdolność budowania pozytywnych, silnych i trwałych relacji biznesowych;
- udział w tworzeniu oraz organizowaniu całego etapu sprzedażowego B2B: zarządzanie procesem sprzedaży, poprzez poszukiwanie potencjalnych partnerów biznesowych , prowadzenie spotkań i negocjacji, obsługa zastrzeżeń, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
- raportowanie procesu sprzedaży
- doświadczenie w efektywnym prowadzeniu projektów z wysokim czekiem i długim cyklem transakcyjnym;
- masz co najmniej 5-letnie doświadczenie w sprzedaży reklam po stronie dużego operatora reklamowego lub dużej agencji reklamowej;
- umiejętności nawiązywania relacji biznesowych, nastawienie na realizację uzgodnionych celów ( KPI)
- znajomość rynku reklamowego w Polsce, doświadczenie w pracy z mediami reklamowymi / agencjami reklamowymi / reklamodawcami (znajomość i zrozumienie zasad rynku reklamowego, specyfiki reklamy OOH / DOOH, funkcjonowania agencji reklamowych).
- elastyczny czas pracy
- dodatkowy system premiowy/prowizyjny ( uzależniony od zrealizowanego KPI)
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B podstawa : 15 000 - 20 000 zł brutto
- duża swoboda działania
- możliwość rozwoju zawodowego
B2B
Sprawdź podobne oferty pracy