Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Zdalnie
Specjalista ds. Kadr i Płac
new
HR
JB Solutions sp. z o.o.

Specjalista ds. Kadr i Płac

JB Solutions sp. z o.o.
Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
kadry i płace
Zdolności analityczne
Mile widziane
angielski
Opis stanowiska

Jeśli szukasz ciekawej i ambitnej pracy, a do tego chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie kadr i płac to dobrze trafiłeś.

Obecnie do naszego biura w Gdańsku (biurowiec Tryton Business House) poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:


Kadrowej/Kadrowego

Miejsce pracy: Gdańsk


Oferujemy:


  • Stabilne warunki zatrudnienia (pełny etat) w firmie z długoletnim doświadczeniem w branży,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • Udział w zyskach kwartalnych po przepracowaniu z nami 12 miesięcy,
  • Bezpłatne porady prawne,
  • Pracę w zespole profesjonalistów w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Przyjazną atmosferę pracy, otwartą komunikację,
  • Praca w biurowcu zlokalizowanym w centrum Gdańska- Tryton Business House,
  • Możliwość doskonalenia zawodowego,
  • Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, korzystne ubezpieczenie na życie, owocowe dni, liczne integracje.


Do Twoich obowiązków należeć będzie:


  • prowadzenie kompleksowej obsługi kadrowej pracowników klientów JB Solutions,
  • doradztwo w zakresie prawa pracy dla klientów firmy,
  • przygotowanie i prowadzenie obowiązkowych ewidencji dot. spraw pracowniczych,
  • przygotowanie i dbałość o aktualność umów (UoP, UZ, UoDz),
  • przygotowanie pism i dokumentów dla instytucji zewnętrznych,
  • naliczanie deklaracji DRA oraz PIT-8AR i PIT-4R, IFT, PIT-11 i inne,
  • rozliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie list płac.


Od kandydatów oczekujemy:



  • doświadczenia w prowadzeniu administracji personalnej,
  • praktycznej znajomości prawa pracy, prawa cywilnego, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy o PPK,
  • umiejętności pracy w zespole oraz dokładności i skrupulatności w wykonywaniu zadań,
  • rozwiniętych zdolności analitycznych i umiejętności samodzielnego myślenia,
  • wykształcenia min. średniego (na kierunkach administracyjnych, ekonomicznych lub społecznych),
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego, pozwalająca na kontakty z klientami oraz praktyczna znajomość przepisów dot. zatrudniania cudzoziemców.