Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista ds. Promocji i Marketingu
new
Marketing
Mazowsze

Specjalista ds. Promocji i Marketingu

Mazowsze
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
marketing
Google Analytics
Google Ads
Opis stanowiska

O nas

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. T. Sygietyńskiego to jeden z największych na świecie zespołów artystycznych, który od ponad 75 lat prezentuje stylizację polskiego folkloru w postaci widowiska muzycznego zawierającego elementy muzyki i tańca. Motywy ludowe oraz charakterystyczne dla danych regionów figury taneczne stanowią podstawę budowania poszczególnych suit ze zgrabnie skomponowaną choreograficzną opowieścią. Nazwa wywodzi się od centralnego regionu Polski – Mazowsza, jednak repertuar zespołu szybko rozszerzył się o folklor innych regionów. „Mazowsze” stało się fenomenem i zyskało tytuł Ambasadora Kultury Polskiej.



Twój zakres obowiązków

  • znajomość podstawowych strategii i technik marketingowych;
  • umiejętność tworzenia i realizacji planów marketingowych;
  • doskonała znajomość narzędzi i platform marketingowych, w tym CRM, SEO, SEM, social media itp.;
  • umiejętność analizowania danych i raportowania wyników marketingowych;
  • zdolność do identyfikowania i doceniania trendów rynkowych oraz konsumenckich;
  • opracowywanie treści marketingowych, włączając w to treści na stronę internetową, social media i materiały reklamowe;
  • umiejętność planowania i organizacji kampanii marketingowych;
  • znajomość i doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi, w tym tworzeniu treści, optymalizacji i monitoringu;
  • doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne w celu efektywnej współpracy z innymi działami;
  • kreatywność i umiejętność myślenia "out of the box" w celu tworzenia innowacyjnych strategii i rozwiązań marketingowych;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzanie wieloma projektami jednocześnie;
  • proaktywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów;
  • pasja do marketingu i chęć ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności w tej dziedzinie.



Nasze wymagania

  • 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • znajomość w stopniu bardzo dobrym Google Analitycs, Google Ads, Facebook Ads, narzędzi do prostych montaży filmików ect.
  • przygotowywanie planów marketingowych i ich monitorowanie;
  • analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości i trendów;
  • kreowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi i promocyjnymi;
  • tworzenie treści marketingowych dla różnych kanałów komunikacji (np. strony internetowej, mediów społecznościowych, newsletterów);
  • monitorowanie rezultatów działań marketingowych i raportowanie efektów;
  • pomoc w organizacji imprez i eventów promocyjnych;
  • badanie i interpretowanie danych dotyczących wskaźników marketingowych.
  • opracowywanie i realizacja strategii marketingowej dla instytucji;




To oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę wolną od rutyny;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • miłą atmosferę w pracy.
Sprawdź podobne oferty