O nas
Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. T. Sygietyńskiego to jeden z największych na świecie zespołów artystycznych, który od ponad 75 lat prezentuje stylizację polskiego folkloru w postaci widowiska muzycznego zawierającego elementy muzyki i tańca. Motywy ludowe oraz charakterystyczne dla danych regionów figury taneczne stanowią podstawę budowania poszczególnych suit ze zgrabnie skomponowaną choreograficzną opowieścią. Nazwa wywodzi się od centralnego regionu Polski – Mazowsza, jednak repertuar zespołu szybko rozszerzył się o folklor innych regionów. „Mazowsze” stało się fenomenem i zyskało tytuł Ambasadora Kultury Polskiej.
Twój zakres obowiązków
- znajomość podstawowych strategii i technik marketingowych;
- umiejętność tworzenia i realizacji planów marketingowych;
- doskonała znajomość narzędzi i platform marketingowych, w tym CRM, SEO, SEM, social media itp.;
- umiejętność analizowania danych i raportowania wyników marketingowych;
- zdolność do identyfikowania i doceniania trendów rynkowych oraz konsumenckich;
- opracowywanie treści marketingowych, włączając w to treści na stronę internetową, social media i materiały reklamowe;
- umiejętność planowania i organizacji kampanii marketingowych;
- znajomość i doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi, w tym tworzeniu treści, optymalizacji i monitoringu;
- doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne w celu efektywnej współpracy z innymi działami;
- kreatywność i umiejętność myślenia "out of the box" w celu tworzenia innowacyjnych strategii i rozwiązań marketingowych;
- umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzanie wieloma projektami jednocześnie;
- proaktywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów;
- pasja do marketingu i chęć ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności w tej dziedzinie.
Nasze wymagania
- 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- znajomość w stopniu bardzo dobrym Google Analitycs, Google Ads, Facebook Ads, narzędzi do prostych montaży filmików ect.
- przygotowywanie planów marketingowych i ich monitorowanie;
- analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości i trendów;
- kreowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi i promocyjnymi;
- tworzenie treści marketingowych dla różnych kanałów komunikacji (np. strony internetowej, mediów społecznościowych, newsletterów);
- monitorowanie rezultatów działań marketingowych i raportowanie efektów;
- pomoc w organizacji imprez i eventów promocyjnych;
- badanie i interpretowanie danych dotyczących wskaźników marketingowych.
- opracowywanie i realizacja strategii marketingowej dla instytucji;
To oferujemy
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- pracę wolną od rutyny;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- miłą atmosferę w pracy.