Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy. Znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce. Odnajdujesz się w roli Frontmana, czyli masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom
.. to czekamy właśnie na Ciebie!
Twoje przyszłe zadania:
- opracowywanie media planów dla wybranych klientów,
- udział w procesie zakupu mediów online,
- tworzenie analiz i rekomendacji na potrzeby kampanii mediowych,
- współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert,
- budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami,
- monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI,
- tworzenie analiz, raportów i rekomendacji mediowych na potrzeby Klientów,
- przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy, w tym prowadzenie spotkań,
- aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność wykorzystania tej wiedzy w innowacyjne i optymalne rozwiązania dla klientów.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- co najmniej 2,5 letniego doświadczenie w planowaniu optymalnych kanałów mediowych dla kampanii marketingowych, zakupie mediów, monitoringu i optymalizacji kampanii,
- dobrej znajomości struktury mediów na rynku polskim,
- praktycznej umiejętności analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: AFFINITY INDEX, ROAS, CTR, GRP, CR,
- znajomości narzędzi: AdReport, Adreal, Arianna, Gemius Megapanel, TGI, Google Analytics 4 oraz umiejętności wyraportowania danych z panelów reklamowych: Meta Ads, Google Ads, Display&Video 360,
- by MS Office a w szczególności Excel nie miał przed Tobą tajemnic,
- umiejętności budowania trwałych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów i odpowiedniego reagowania na pojawiające się wyzwania w tej współpracy,
- doświadczenia w przygotowaniu prezentacji post-buy w tym umiejętności tworzenia wniosków i rekomendacji do podsumowania kampanii,
- umiejętności prezentacji ofert oraz wniosków z realizacji kampanii przed klientem,
- wysokiego poziomu samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,
- bycia jednocześnie organizatorem, negocjatorem i kreatorem,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
Co oferujemy:
- zatrudnienie w ramach B2B,
- premię miesięczną po osiągnięciu określonego KPI,
- prywatną opiekę medyczną,
- dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem,
- ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie,
- budżet szkoleniowy,
- urodzinowy dzień wolny od pracy,
- dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice,
-
możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym dla osób spoza Wrocławia, - praca od godz.: 8:00 lub 9:00.