Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Programmatic Specialist
new
Marketing
Mediacore sp. z o.o.

Programmatic Specialist

Mediacore sp. z o.o.
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Adform
DV360
dobra organizacja pracy
Programmatic
Digital marketing
Angielski
Mile widziane
Facebook Ads
Google Analytics
Google Ads
Opis stanowiska

Mediacore stawiamy na specjalistyczną wiedzę, elastyczność i czas reakcji na światowe trendy oraz nowoczesne narzędzia.


Działamy tak, aby inspirować naszych Klientów i sprawiać, aby zawsze byli krok przed swoimi konkurentami i cieszyli się szytymi na miarę, nowoczesnymi rozwiązaniami w dziedzinie marketingu i mediów.


Podnosimy skuteczność bieżących kampanii, pomagamy zwiększać sprzedaż, tworzymy strategie wprowadzania nowych produktów, zabezpieczamy pozycje wielu marek będących liderami w swoich kategoriach.


Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:


Programmatic Specialist


Miejsce pracy 📍 Warszawa / hybrydowo


👔 Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:


📝 Koordynacja realizacji kampanii online począwszy od briefu / oferty aż po raportowanie

📈 Ustawianie i prowadzenie kampanii Programmatic

📊 Analityka i optymalizacja kampanii pod ustalone KPI (Google Analytics, Floodlight)

💻 Konfigurowanie raportów i dashboardów w Google Data Studio

🔑Przygotowywanie trafnych estymacji, wycen i media planów w zakresie kampanii Programmatic

👨🏼‍💼 Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych / prezentacji strategicznych

📞 Kontakt z klientem i dostawcami w zakresie działań Programmatic



🔎 Wymagania:


👉 Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy po stronie Agencji w samodzielnym prowadzeniu kampanii Programmatic

👉 Umiejętność mierzenia skuteczności i optymalizacji kampanii online

👉 Biegła znajomość DV360Campaign ManagerAdForm

👉 Znajomość lub gotowość do nauki: Google Ads, Looker StudioMeta Ads

👉 Swobodna komunikacja w języku angielskim w mowie i piśmie

👉 Umiejętność prezentacji wyników kampanii przed klientem



⭐ Mile widziane:


  • Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu - paid social, paid search, social media
  • Otwartość na naukę innych systemów reklamowych (TikTok, Pinterest, X itp.)
  • Certyfikat Dimaq



🎁 Oferujemy:


✅ Pracę na pełny etat wraz z możliwością częściowej pracy zdalnej

✅ Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanej wiedzy i umiejętności

✅ Możliwość pracy dla znanych i cenionych marek

✅ Indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego – szkolenia, konferencje, programy certyfikacyne

✅ Pakiet benefitów w tym m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, lekcje angielskiego

Sprawdź podobne oferty