O nas:
Firma Mirpol działa od 2004 roku. Jesteśmy czołowym dystrybutorem, a także producentem mebli do domu i ogrodu na rynku polskim oraz największym graczem w środkowo-wschodniej Europie. Umożliwiamy stworzenie wymarzonego, pełnego harmonii miejsca, w którym każdy pisze swoją historię. Wskazujemy trendy, skupiamy się na wyjątkowym designie i inspirujemy aranżacjami ogrodu. Stoi za nami profesjonalizm i pasja. Wiemy, że wygoda ma wiele twarzy, a my znamy je wszystkie, dbając od kilkunastu lat o pozytywne doświadczenia klienta indywidualnego oraz biznesowego.
Jako firma o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku zatrudniamy ponad 50 osób. Cieszymy się, że mamy przed sobą kolejne wyzwania i ciągle się powiększamy.
Kogo szukamy:
💎Poszukujemy pasjonata marketingu z doświadczeniem zarówno w marketingu tradycyjnym, internetowym, jak i e-commerce, który z powodzeniem zintegruje strategie dla klienta b2b oraz b2c.
Obowiązki:
📌realizacja strategii marketingowej i reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe,
📌efektywne kierowanie zespołem marketingowym,
📌tworzenie planów działania, harmonogramów, budżetów i zasobów potrzebnych do zrealizowania planu marketingowego,
📌monitorowanie wskaźników wydajności marketingowej i analiza danych,
📌organizacja eventów marketingowych (m.in. targi), prowadzenie social mediów oraz działań wspierających wizerunek firmy,
📌regularne i proaktywne informowanie przełożonego o planach marketingowych na najbliższy czas, na podstawie rzetelnych prognoz i analiz.
Wymagania:
🚀minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Marketing Manager,
🚀wykształcenie kierunkowe (marketing, employer branding, PR, zarządzanie),
🚀komunikatywna znajomość języka angielskiego,
🚀umiejętność analizy danych i skuteczne podejmowanie decyzji na podstawie wyników,
🚀 umiejętności komunikacyjne i managerskie,
🚀 kreatywność w inicjowaniu nowych rozwiązań,
🚀 samodzielność i odpowiedzialność w realizowaniu projektów
🚀 współpraca z działem sprzedaży i działem produktu.
Co oferujemy:
✔️atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
✔️realny wpływ na rozwój firmy (współpraca bezpośrednio z Zarządem),
✔️wszystkie niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, oprogramowanie jakiego potrzebujesz)
✔️pracę stacjonarną w biurze w Rzeszowie,
✔️pakiet benefitów,
✔️finansowanie szkoleń,
✔️przyjazne środowisko pracy.
Dołącz do naszego zespołu🤝💪 i wspólnie z nami kreuj przyszłość branży mebli ogrodowych i wyposażenia wnętrz! 📈
Sprawdź podobne oferty pracy