Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Opiekun Klienta
new
Support
More Growth

Opiekun Klienta

More Growth
Warszawa
5 500 - 6 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
4 500 - 5 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
More Growth
More Growth

We are More Growth. We are building brands that will help millions make crucial life choices. We are targeting important issues like parenting, personal finance, and wellbeing. We collected the largest pre-seed rounds in Poland - 5 mln USD!

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
Customer Service
customer support
komunikatywność
Mile widziane
copywriting
Upselling
cross selling
Friendly offer
Opis stanowiska

Tworzymy największą i najbardziej wiarygodną markę health & beauty w Polsce - Natu.Care.

Naszą misją jest holistyczne wsparcie zdrowia i urody kobiet poprzez najlepsze jakościowo, w 100% przebadane suplementy diety oraz rzetelne, oparte na najnowszych badaniach artykuły edukacyjne.


Dołącz do Natu.Care i twórz z nami nową jakość suplementacji w Polsce i całej Europie!


Główne obowiązki:

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
  • Wsparcie klientów, którzy dokonali zakupów oraz dbanie o ich jak najlepsze doświadczenia pozakupowe
  • Edukowanie klientów - przeprowadzanie przez proces zakupowy, doradzanie, pomaganie w wyborze odpowiednich produktów, odpowiadanie na pytania, zbieranie opinii, a także wsparcie w finalizacji zamówień
  • Monitorowanie statusów zamówień oraz przesyłek, rozwiązywanie bieżących problemów, rozpatrywanie reklamacji oraz zwrotów
  • Lojalizacja klienta - dbanie o pozytywne relacje z klientkami i klientami
  • Realizacja strategii sprzedażowych - obsługa telefoniczna, mailowa, upsell dodatkowych produktów
  • Analityka danych, przygotowywanie rekomendacji usprawnień w obszarze obsługi klienta dt. m.in. procesu oraz wykorzystywanych narzędzi


Dołącz do nas, jeśli:

  • Jesteś 100% “people person” - uwielbiasz pracować z ludźmi, a rozmowa telefoniczna przychodzi Ci z łatwością,
  • Masz rozwinięte umiejętności interpersonalne - potrafisz słuchać i z łatwością nawiązać długofalową relację z klientem
  • Jesteś osobą komunikatywną, optymistycznie nastawioną do drugiego człowieka
  • Pomaganie przychodzi Ci z łatwością, a cierpliwość to Twoje drugie imię
  • Jesteś osobą odważną i proaktywną - rozwiązujesz problemy i proponujesz nowe rozwiązania
  • Potrafisz organizować własną pracę i jesteś osobą samodzielną


Nasze wymagania:

  • Min. 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta, zarówno e-mailowej jak i telefonicznej
  • Swoboda w komunikacji oraz elokwencja - w Natu.Care szacunek do naszych klientek i klientów jest u nas na 1 miejscu!
  • Sprawność w obsłudze komputera
  • Dobra znajomość Google Sheets / MS Excel
  • Zainteresowanie / znajomość branży health/beauty/wellness
  • Lekkie pióro - potrafisz w przejrzysty i poprawny językowo sposób napisać e-maila i poprowadzić komunikację z klientem
  • Płynne porozumiewanie się w j. polskim


Mile widziane:

  • Doświadczenie w startupie lub szybko rosnących brandach online
  • Znajomość narzędzi fulfilmentowych, obsługi Shopify Plus, Baselinker oraz Responso
  • Język angielski - min. B2


Nasza oferta:

  • Elastyczny grafik (możesz łatwo pogodzić pracę ze studiami)
  • 3 dni w naszym biurze przyjaznym dla psów w Warszawie, Klif Tower (pon-śr), 2 dni zdalnie
  • Wynagrodzenie: 4 000 - 5 500 brutto + system prowizyjny na uop / 5 000 - 7 500 netto + system prowizyjny na b2b
  • Po 6 miesiącach współpracy masz możliwość skorzystania z dodatkowych 10 dni pracy zdalnej!
  • Budżet na aktywności integracyjne dla zespołów
  • Prywatna opieka zdrowotna w Medicover
  • Płatny czas wolny dla każdego
  • Macbook i inne urządzenia elektroniczne niezbędne do pracy


Dołącz do Natu.Care, a na pewno poczujesz wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.

5 500 - 6 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

4 500 - 5 500 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty