Tworzymy największą i najbardziej wiarygodną markę health & beauty w Polsce - Natu.Care.
Naszą misją jest holistyczne wsparcie zdrowia i urody kobiet poprzez najlepsze jakościowo, w 100% przebadane suplementy diety oraz rzetelne, oparte na najnowszych badaniach artykuły edukacyjne.
Dołącz do Natu.Care i twórz z nami nową jakość suplementacji w Polsce i całej Europie!
Główne obowiązki:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
- Wsparcie klientów, którzy dokonali zakupów oraz dbanie o ich jak najlepsze doświadczenia pozakupowe
- Edukowanie klientów - przeprowadzanie przez proces zakupowy, doradzanie, pomaganie w wyborze odpowiednich produktów, odpowiadanie na pytania, zbieranie opinii, a także wsparcie w finalizacji zamówień
- Monitorowanie statusów zamówień oraz przesyłek, rozwiązywanie bieżących problemów, rozpatrywanie reklamacji oraz zwrotów
- Lojalizacja klienta - dbanie o pozytywne relacje z klientkami i klientami
- Realizacja strategii sprzedażowych - obsługa telefoniczna, mailowa, upsell dodatkowych produktów
- Analityka danych, przygotowywanie rekomendacji usprawnień w obszarze obsługi klienta dt. m.in. procesu oraz wykorzystywanych narzędzi
Dołącz do nas, jeśli:
- Jesteś 100% “people person” - uwielbiasz pracować z ludźmi, a rozmowa telefoniczna przychodzi Ci z łatwością,
- Masz rozwinięte umiejętności interpersonalne - potrafisz słuchać i z łatwością nawiązać długofalową relację z klientem
- Jesteś osobą komunikatywną, optymistycznie nastawioną do drugiego człowieka
- Pomaganie przychodzi Ci z łatwością, a cierpliwość to Twoje drugie imię
- Jesteś osobą odważną i proaktywną - rozwiązujesz problemy i proponujesz nowe rozwiązania
- Potrafisz organizować własną pracę i jesteś osobą samodzielną
Nasze wymagania:
- Min. 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta, zarówno e-mailowej jak i telefonicznej
- Swoboda w komunikacji oraz elokwencja - w Natu.Care szacunek do naszych klientek i klientów jest u nas na 1 miejscu!
- Sprawność w obsłudze komputera
- Dobra znajomość Google Sheets / MS Excel
- Zainteresowanie / znajomość branży health/beauty/wellness
- Lekkie pióro - potrafisz w przejrzysty i poprawny językowo sposób napisać e-maila i poprowadzić komunikację z klientem
- Płynne porozumiewanie się w j. polskim
Mile widziane:
- Doświadczenie w startupie lub szybko rosnących brandach online
- Znajomość narzędzi fulfilmentowych, obsługi Shopify Plus, Baselinker oraz Responso
- Język angielski - min. B2
Nasza oferta:
- Elastyczny grafik (możesz łatwo pogodzić pracę ze studiami)
- 3 dni w naszym biurze przyjaznym dla psów w Warszawie, Klif Tower (pon-śr), 2 dni zdalnie
- Wynagrodzenie: 4 000 - 5 500 brutto + system prowizyjny na uop / 5 000 - 7 500 netto + system prowizyjny na b2b
- Po 6 miesiącach współpracy masz możliwość skorzystania z dodatkowych 10 dni pracy zdalnej!
- Budżet na aktywności integracyjne dla zespołów
- Prywatna opieka zdrowotna w Medicover
- Płatny czas wolny dla każdego
- Macbook i inne urządzenia elektroniczne niezbędne do pracy
Dołącz do Natu.Care, a na pewno poczujesz wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.