Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista/tka e-commerce ds. Amazon
new
Sales
Olimp Marketplace

Specjalista/tka e-commerce ds. Amazon

Olimp Marketplace
5 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
Helium 10
amazon
Mile widziane
PPC
Opis stanowiska

Olimp Marketplace (spółka grupy vSprint.pl) to agencja marketplace, pomagająca polskim sprzedawcom e-commerce rozszerzyć swoją działalność na zagraniczne rynki. Obecnie obsługujemy platformy takie jak: eMAG, Amazon, Kaufland, CDiscount, Pigu, Skroutz. Nieustannie rozwijamy się na kolejne marketplace.


Co oferujemy?


  • Pracę w 100% zdalną – wszyscy pracujemy z domu.
  • Elastyczny czas pracy. Część obowiązków możesz wykonywać nawet w środku nocy. Ważne jest to, aby zadania były ukończone na czas.
  • Wynagrodzenie podstawowe 30-54 zł/h netto + VAT (w zależności od umiejętności). Po okresie wdrożeniowym jesteśmy otwarci na negocjacje Twojej stawki. Zależy nam, żebyś zarabiał/a jak najwięcej, jeśli tylko będziesz się sprawdzać.
  • Wynagrodzenie prowizyjne po 3 miesiącach pracy. W wysokości 6% od faktury Twojego klienta, u którego cel został zrealizowany.
  • Nieustanny rozwój w prowadzeniu sprzedaży na Amazon.
  • Możliwość poszerzania kompetencji w obszarze e-commerce, podczas angażowania się w projekty innych działów.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w młodym i ambitnym zespole.
  • Zatrudnienie na umowę B2B.
  • Pracę na pełny etat lub na więcej, jeśli tylko masz ochotę.


Twoim zadaniem będzie:


  • Kompleksowa obsługa kont partnerów na Amazon Seller Central oraz Amazon Vendor.
  • Budowanie listingów, rekomendowanie cen, promocji i innych działań skalujących sprzedaż.
  • Współpraca z działem odpowiedzialnym za marketing PPC oraz działem graficznym.
  • Kontakt z Partnerem, raportowanie wyników, planowanie i rekomendacja kolejnych działań.
  • Rekomendowanie budżetu reklamowego Partnerowi w oparciu o informacje przekazane od zespołu Ads i własnego doświadczenia.
  • Trzymanie się ustalonych budżetów/wskaźników.
  • Skrupulatne prowadzenie przydzielonych projektów w ClickUp.
  • Stałe szkolenie się w zakresie sprzedaży i marketingu na Amazon.
  • Udział w spotkaniach zespołu mających na celu poszerzanie ogólnej wiedzy o Amazon.


Czego oczekujemy?


  • Doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży na Amazonie – najlepiej w formie Seller lub Vendor.
  • Umiejętność wykonania kompletnego listingu produktu na Amazonie.
  • Komunikatywność – kontakt z Partnerem to dla Ciebie żaden problem.
  • Samodzielność i zaradność – potrafisz sam/a rozwiązywać problemy i podejmować decyzje.
  • Dobra znajomość Excel.
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
  • Znajomość programu ClickUp będzie dodatkowym atutem.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w marketingu PPC na Amazon.
  • Doświadczenie w pracy agencyjnej.


Jak wygląda proces rekrutacji?


1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV.

2. Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce.

3. Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Poznamy się, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania.

5 000 - 9 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty