Masz doświadczenie w marketingu B2B? Pracował_ś już ze branżą produkcyjną? Idealnie!
Może kilka słów o nas, żeby ułatwić sprawę. Jesteśmy firmą, która stworzyła systemy do zarządzania produkcja i magazynem od Optimakers. Oprogramowanie to służyć ma nie tylko zarządzaniu wszystkimi procesami w jednym miejscu, ale przede wszystkim ma pomóc zoptymalizować czas pracy, a także zredukować koszty. To pozwala zachować w portfelach naszych klientów pokaźne sumki.
Poszukujemy osoby, która wesprze nas w tworzeniu tekstów na blog Optimakers, contentu i grafik do social mediów, będzie w stanie zadbać o działania SEO i pomoże w dostarczaniu leadów marketingowych.
Skoro już wiesz coś o nas, to czas, żeby wyłożyć karty na stół.
Co musisz potrafić?
Koniecznie
- Masz doświadczenie w marketingu B2B
- Cechuje Cię systematyczność, dokładność i poddawanie w wątpliwość wszystkiego, na co nie ma danych ilościowych i jakościowych 😉
- Trzymasz się wyznaczonej strategii, ale wprowadzasz modyfikacje w działaniach, nie po to by dopasować się do tabelek i KPI, tylko, żeby dać wartość
- Lubisz i umiesz pracować zdalnie (na 100%!)
- Lubisz social media, potrafisz tworzyć zróżnicowane treści (posty, karuzele, rolki i inne takie takie). Nie dość, że je lubisz, to jeszcze jesteś w nich aktywn_!
- Masz zmysł estetyczny w projektowaniu materiałów graficznych (mamy brand book, wytyczne i szablony projektów)
- Piszesz angażujące i ciekawe teksty skierowane do ludzi (bo piszemy je po ludzku, przez człowieka, choć wspomagamy się GPT4, do którego będziesz mieć dostęp)
- Potrafisz tworzyć landing page na WordPress i modyfikować istniejące moduły w Gutenbergu
- Jesteś biegł_ w odczytywaniu danych z Google Analytics
Dodatkowe atuty, którymi zyskujesz punkty to:
- Nie przerażają Cię arkusze w Google Sheets 🙂
- Lubisz monitorować trendy na rynku
Co dajemy?
No dobra. Wymagamy i wymagamy, ale co z tego wszystkiego możesz mieć?
- Dużo, dużo, dużo samodzielności i zaufania
- Super zespół do współpracy
- Warunek konieczny dla nas to forma współpracy B2B. Zapłacimy tyle, na ile wycenisz swoje kompetencje i wkład w budowanie naszego marketingu. W formularzu zgłoszenia wpisz swoją oczekiwaną kwotę wynagrodzenia na wystawianej nam fakturze.
-
Budżet rozwojowy bez ograniczeń, zgodny z ustaloną ścieżką rozwoju
-
Benefity do wyboru: Multisport, prywatna opieka medyczna, vouchery do Pyszne.pl
- Płatny urlop
- Czas na rozwój w godzinach pracy
- Możliwość udziału (i motywacyjnego kopa od nas, by z tego korzystać!🙂) w wydarzeniach branżowych - IT, marketing, produkcja, biznes
Jak będzie dalej wyglądała rekrutacja?
- Wstępnie zweryfikujemy przesłane zgłoszenie w ciągu kilku dni.
- Wybrane grono kandydatów zaprosimy na zdalną rozmowę z Martą, by sprawdzić vibe.
- Zaprosimy Cię na spotkanie z zespołem. Chcemy tworzyć grono zżytych i dopasowanych współpracowników, więc na chwilę spotkamy się wszyscy razem, by sprawdzić czy lecimy w tym samym kierunku. Chcemy zatrudniać osoby, które zostaną z nami naprawdę długo.
- Zostawiamy sobie otwartą furtkę na zadanie rekrutacyjne, jeżeli będzie taka potrzeba.
-
Finał – oferta i podpisanie umowy 🙂
Zapraszamy do zespołu!