Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Programmatic Expert
new
Media
Publicis Groupe

Programmatic Expert

Publicis Groupe
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Programmatic
DV360
Analytics
Friendly offer
Opis stanowiska

Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym Talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych. Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.


Czym będziesz się zajmować?

  • Realizacją kampanii programmatic w oparciu o platformy DSP i DMP
  • Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji
  • Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii
  • Pracą w specjalistycznym zespole obsługującym dużego Klienta – możliwość zdobycia nowego doświadczenia 
  • Prowadzeniem prezentacji dla klientów
  • Współtworzeniem strategii dla klientów
  • Bezpośrednią współpracą z Google


Dołącz do nas, jeśli:

  • Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Programmatic Specialist
  • Dobrze znasz platformy DSP (zwłaszcza DV360)
  • Interesujesz się nowymi technologiami oraz reklamą internetową
  • Znasz DCM, Analytics 360, Youtube Analytics (mile widziany Adobe Analytics)
  • Masz zdolności analityczne
  • Potrafisz wyciągać logiczne wnioski oraz tworzyć prezentacje
  • Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Cechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematyczność
  • Znasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)


Co oferujemy?

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
  • Jeśli interesuje Cię praca zdalna lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Sprawdź podobne oferty