W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym Talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych. Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.
Czym będziesz się zajmować?
- Realizacją kampanii programmatic w oparciu o platformy DSP i DMP
- Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji
- Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii
- Pracą w specjalistycznym zespole obsługującym dużego Klienta – możliwość zdobycia nowego doświadczenia
- Prowadzeniem prezentacji dla klientów
- Współtworzeniem strategii dla klientów
- Bezpośrednią współpracą z Google
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Programmatic Specialist
- Dobrze znasz platformy DSP (zwłaszcza DV360)
- Interesujesz się nowymi technologiami oraz reklamą internetową
- Znasz DCM, Analytics 360, Youtube Analytics (mile widziany Adobe Analytics)
- Masz zdolności analityczne
- Potrafisz wyciągać logiczne wnioski oraz tworzyć prezentacje
- Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Cechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematyczność
- Znasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)
Co oferujemy?
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
- Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- Jeśli interesuje Cię praca zdalna lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.