Czym się będziesz zajmował/a?
- Koordynacją projektów specjalnych z obszaru Content Marketing na wszystkich etapach tworzenia – począwszy od przygotowania oferty po realizację i zamknięcie w postaci rozliczenia projektu, podsumowania i case study
- Opracowaniem jasnych i osiągalnych celów projektu, zarządzaniem czasem, kosztami, zakresem i jakością
- Kreowaniem nowych rozwiązań niestandardowych w obszarze Lifestyle Ringier Axel Springer Polska
- Współpracą z Content Managerami
- Proaktywną współpracą z innymi działami w firmie
- Przygotowywaniem prezentacji handlowych
- Uczestnictwem w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z klientami
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Minimum 4 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży rynku internetowego i mediów (mile widziane doświadczenie w obszarze Lifestyle)
- Znajomości rynku internetowego i rynku mediów oraz znajomość kluczowych wskaźników efektywności
- Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności i aktywnego wychodzenia z inicjatywami
- Bardzo dobrej organizacji pracy (umiejętności planowania, ustalania priorytetów, terminowość, dokładność)
- Samodzielności i odpowiedzialności
- Umiejętności skutecznego działania pod presją czasu
- Bardzo dobrej obsługi programów Power Point i Excel
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym przygotowywanie ofert oraz swobodną komunikację biznesową
Oferujemy
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Hybrydowy model pracy (2 dni pracy z biura, 3 dni z domu)
- Kafeteria benefitowa NAIS
- Karta multisport i wyzwania sportowe
- Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i rodziny
- Prywatna opieka medyczna
- Legendarne imprezy
- Wsparcie psychologiczne i program well-being
- Platformy e-learningowe i szeroka oferta szkoleń
- Kultura doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- Praca z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
- Nowoczesne biura — kolorowe, wygodne i ekologiczne