Dla naszego klienta, firmy działającej prężnie na polsko niemieckim rynku transportu, spedycji i logistyki, szukamy do współpracy osoby, która zna dobrze język niemiecki i chce prowadzić aktywną sprzedaż jakościowych usług.
Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Polska / Niemcy / Austria / Szwajcaria
Kogo szukamy?
- znasz biegle język niemiecki,
- posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w aktywnej sprzedaży w terenie, mile widziane doświadczenie w branży transport, spedycja, logistyka,
- posiadasz wiedzę w zakresie aktywnego budowania bazy klientów z sektora B2B, mile widziane doświadczenie w aktywnym budowaniu bazy klientów na rynku niemieckojęzycznym,
- jesteś osobą samodzielną i aktywną w działaniu, nastawioną na rezultaty,
- dbasz o pozytywne relacje i leży Ci na sercu najwyższa jakość obsługi klienta,
- posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B i masz gotowość do wyjazdów służbowych w delegacje do klientów w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
Twój zakres zadań:
- Prowadzisz aktywną sprzedaż usług spedycyjnych, pozyskujesz nowych klientów w zakresie oferowanych usług na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii i Polski,
- Planujesz sprzedaż długoterminową i realizujesz cele sprzedażowe,
- Samodzielnie pozyskujesz nowych klientów a także rozwijasz sprzedaż na bazie dostarczanych leadów,
- Budujesz długotrwałe relacje biznesowe z nowymi klientami oraz rozwijasz współpracę z aktualnymi, kluczowymi klientami firmy,
- Zarządzasz portfelem klientów, poszerzasz koszyk usług,
- Prowadzisz negocjacje handlowe i przygotowujesz umowy z kluczowymi klientami,
- Współpracujesz z innymi działami firmy,
- Reprezentujesz firmę biorąc udział w targach oraz eventach branżowych,
- Raportujesz wyniki,
- Praca ma charakter hybrydowy, zamiennie tygodnie pracy stacjonarnej i w terenie w delegacjach zagranicznych.
Co możemy zagwarantować?
-
wynagrodzenie podstawowe 8 318 - 11 251 zł brutto, czyli 6 000 - 8 000 zł netto + premie od sprzedaży (transparentny system premiowy/ do 50% wynagrodzenia podstawowego),
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz - kontrakt B2B,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód (również do użytku prywatnego),
- stabilną pracę w rozwijającej się firmie spedycyjnej, zdobywającej przewagę na rynku dzięki jakości obsługi klienta,
- współpracę w międzynarodowym środowisku,
- wspierający i profesjonalny zespół, który dba o dobrą atmosferę współpracy,
- wdrożenie w obowiązki i wsparcie w rozwoju.
Etapy rekrutacji:
- Rozmowa online z rekruterką.
- Rozmowa z przedstawicielami firmy.
- Spotkanie stacjonarne w celu ustalenia szczegółów współpracy w siedzibie firmy (Warszawa).
Czujesz, że ta oferta jest dla Ciebie? Zaaplikuj!
Rekrutację prowadzi Tobea, agencja zatrudnienia nr 12139.