Vistra oferuje szerokie spektrum usług od obsługi kadr i płac oraz księgowości, poprzez sprzedaż spółek typu shelf, po administrowanie funduszami, usługi powiernicze i fuzje. Obecnie w 80 biurach na całym świecie pracuje ponad 5000 osób, co sprawia, że firma plasuje się w światowej czołówce firm z branży.
Zakres obowiązków:
· Udzielanie Klientom merytorycznej, bieżącej pomocy prawnej z zakresu prawa handlowego, prawa cywilnego, procedury postępowania cywilnego, prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego
· Zakładanie spółek handlowych
· Sprzedaż gotowych spółek, w tym negocjowanie warunków umów, przygotowanie administracyjne spółek
· Spotkania z Klientami i potencjalnymi Klientami
· Stała współpraca z kancelariami prawnymi, notariuszami, urzędami skarbowymi oraz urzędami statystycznymi
· Wsparcie Klientów w podstawowych kwestiach prawnych (np. umowy pożyczki, umowy serwisowe i o pracę, inne umowy cywilno-prawne)
· Otwieranie, obsługa i likwidacja rachunków bankowych Klientów
· Pomoc administracyjna i prawna dla Członków Zarządu
· Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom odpowiedniej jakości usług;
Profil Kandydata:
· Biegła znajomość angielskiego
· Absolwent studiów prawniczych lub pokrewnych
· Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
· Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
· Umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy:
· Stabilność zatrudnienia: umowa o pracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
· Rozwój zawodowy: kompleksowe zadania, szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń
· Dobra atmosfera: pomocny zespół i kierownictwo
· Dobrze skomunikowana lokalizacja w centrum miasta
· Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej