Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Digital Communication Planner
new
Marketing
Wavemaker Sp. z o.o.

Digital Communication Planner

Wavemaker Sp. z o.o.
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wavemaker Sp. z o.o.
Wavemaker Sp. z o.o.

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare Wavemaker. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
digital
Microsoft Office
Meta BM
Media
English
Google platforms
Mile widziane
TT BM
Friendly offer
Opis stanowiska

Wavemaker jest jedną z czołowych agencji mediowych w Polsce. Należymy do globalnej sieci obejmującej 90 rynków i zatrudniającej ponad 7 tys. Pracowników na świecie. Jesteśmy częścią światowego holdingu WPP oraz grupy mediowej GroupM, która ma największy udział w rynku, obsługując ponad 38% budżetów reklamowych w Polsce. Pozytywnie prowokujemy wzrost naszych klientów, wpływając na doświadczenia konsumentów poprzez media, content i technologię. Więcej informacji o nas znajdziesz na: wavemakerglobal.com, LinkedIn oraz Facebook


👉 W związku z rozwojem naszych zespołów, poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Digital Communication Planner / Digital Communication Senior Planner



Zakres odpowiedzialności:

  • planowanie, zakup oraz nadzór nad kampaniami digital
  • monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności
  • udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
  • udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych.


Oczekiwania:

  • doświadczenie w planowaniu kampanii digital, w szczególności w kanałach social oraz programmatic – współpraca z teamami specjalistycznymi
  • doświadczenie w holistycznym prowadzeniu kampanii digital - planowanie, zakup, implementacja, raportowanie, przygotowywanie podsumowań oraz rozliczanie kampanii
  • znajomość narzędzi - platform Google (DV 360, CM, GA), Meta BM, dodatkowym atutem będzie znajomość TT BM
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie (min. poz. B2)
  • dokładność i umiejętność zarządzania budżetem kampanii
  • rozwinięte umiejętności analityczne
  • silne umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne, w celu skutecznej współpracy z klientem, wydawcami i zespołem wewnętrznym
  • umiejętność radzenia sobie z presją czasu i pracą w dynamicznym środowisku.
  • samodzielność, proaktywność
  • mile widziane: Doświadczenie w pracy na dużym/globalnym kliencie.


Zapewniamy:

  • szeroką ofertę szkoleń sieciowych i lokalnych oraz bazę wiedzy dostępną dla wszystkich Pracowników,
  • bonusy motywacyjne za szczególne zaangażowanie i osiągnięcia
  • pakiet świadczeń finansowanych przez firmę: opiekę medyczną, kafeteryjny system benefitów/kartę sportową, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • różnorodne ścieżki karier w ramach firmy i grupy, szerokie możliwości rozwoju kompetencji poprzez dostęp do bogatej bazy zasobów wiedzowych
  • hybrydowy model pracy (duża elastyczność w łączeniu pracy zdalnej z pracą w biurze, które mieści się w Centrum Praskim Koneser)
  • dodatkowe płatne dni wolne, krótsze piątki, programy wsparcia wellbeingu pracowników
  • pracę w inspirującym i wspierającym środowisku - 88% Pracowników biorących udział w tegorocznej ankiecie satysfakcji poleciłoby Wavemaker jako dobre miejsce pracy.


Sprawdź podobne oferty