Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Performance Specialist
new
Marketing
Wirtualna Polska Media

Performance Specialist

Wirtualna Polska Media
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Microsoft Office
Performance
Mile widziane
Angielski
Opis stanowiska

Wirtualna Polska Media S.A. - jest partnerem pierwszego wyboru: dostarczamy angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujemy w codziennych decyzjach. Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie.

W dziale Performance specjalizujemy się w opracowaniu ofert i strategii oraz realizacji kampanii dla naszych klientów ukierunkowanych na konkretny efekt. Do naszego zespołu poszukujemy specjalisty odpowiedzialnego za kompleksową obsługę kampanii w rozliczanych w modelach efektywnościowych (CPC, CPL, CPS/ROAS).


Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja i optymalizacja kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych.
  • Obsługa briefów i wycena kampanii Performance.
  • Raportowanie działań optymalizacyjnych i przygotowywanie reportów post-buy.
  • Tworzenie scenariuszy kampanii w oparciu narzędzia Marketing Automation.
  • Obsługa wybranych narzędzi do emisji kampanii w kanałach: Display&Mailing, NativeAd, SEM, Social, Programmatic.
  • Rekomendacja narzędzi i działań pozwalających podnosić efektywność kampanii Performance.


Nasze wymagania:

  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Obsługujesz, realizujesz oraz optymalizujesz kampanie efektywnościowe.
  • Sprawnie posługujesz się narzędziami analityki internetowej (GA, Gemius, Google Studio).
  • Znasz zagadnienia rządzące reklamą efektywnościową (CTR, CR etc.).
  • Potrafisz zastosować dane o użytkownikach w reklamie online.
  • Dokonujesz analizy danych z wykorzystaniem MS Excel.


Zapewniamy:

  • Posiadasz pierwsze doświadczenia przy realizacji kampanii Performance.
  • Znasz zagadnienia rządzące reklamą efektywnościową (CTR, CR, COS, eCPM etc.)
  • Interesujesz się technologią i reklamą internetową.
  • Znasz podstawy narzędzi (GA, Gemius, Google Studio).
  • Potrafisz zastosować w praktyce dane o użytkownikach w reklamie online.
  • Posiadasz umiejętność analizy danych z wykorzystaniem MS Excel na poziomie min. średnio zaawansowanym.
  • Cechują Cię dokładność i sumienność oraz chętnie podejmujesz nowe wyzwania.
  • Jesteś nastawiony/a na cel.
  • Team work nie jest Ci obcy. :)
Sprawdź podobne oferty