🤓 Social Media Specialist
Undisclosed salary
🌍 ARAMAZ AGENCJA BTL | Komornicka, 27, Poznań
🖥 http://www.hands.pl#b2b, #socialmedia, #agencjareklamomwa
Jesteśmy agencją reklamową, która od 20 lat wspiera Klientów w działaniach marketingowych. Pracowaliśmy m.in. dla takich firm jak: Eurocash, Kompania Piwowarska, Volkswagen, Intermarche, Bank Millenium czy TUI. Szukamy zarówno młodych talentów, jak i doświadczonych ekspertów!
Kto obecnie jest potrzebny w naszym zespole?
Stanowisko: Social Media Specialist
Miejsce pracy: Poznań, ul. Komornicka 27 (Górczyn)
Co możemy Ci zaoferować?
Co możemy Ci zaoferować?
- Prestiżowe projekty – pracujemy dla uznanych w Polsce i na świecie marek. Każdy chce je mieć w swoim osobistym portfolio!
- Praca w trybie hybrydowym.
- Komfortowe biuro – mamy pięknie urządzone, przestrzenne biuro, gdzie każdy znajdzie dla siebie zaciszne miejsce! Latem możesz pracować i odpoczywać w naszym ogrodzie, a zimą przy kominku!
- Work-life balance – szanujemy czas naszych pracowników, bo wiemy, że praca kreatywna wymaga świeżej głowy!
- Nieformalną atmosferę – w naszym zespole panują przyjacielskie, zdrowe relacje.
- Atrakcyjne wynagrodzenie – poza miesięczną pensją możesz również liczyć na premie od zrealizowanych z sukcesem projektów!
Jaki jest nasz idealny kandydat?
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Obsługa programów graficznych na potrzeby mediów społecznościowych (Cavna, Photoshop i inne);
- Bardzo dobra znajomość managera reklam na Facebooku;
- Sprawne poruszanie się po mediach społecznościowych;
- Co najmniej średnio-zaawansowana znajomość i narzędzi Google: Analytics, ADS;
- Smykałka do robienia zdjęć;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- Wiedza z zakresu automatyzacji marketingu,
- Umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy i sprawnego wyznaczania priorytetów,
- Pro-aktywność, kreatywność, innowacyjność, zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania;
Jakie będą Twoje zadania?
- Realizacja projektów związanych z komunikacją korporacyjną, B2B oraz pozycjonowaniem eksperckim dla prestiżowych marek … ale także kilka lifestylowych projektów!
- Udział w przygotowywaniu ofert przetargowych.
- Wsparcie w wyznaczaniu kierunku rozwoju agencji w obszarze mediów społecznościowych, rozwój oferty produktów
kompleksowe prowadzenie profili w mediach społecznościowych, współpraca z dziełem graficznym oraz samodzielne przygotowywanie materiałów promocyjnych. - Przygotowywanie i wdrażanie strategii kampanii marketingowych, wizerunkowych oraz sprzedażowych w social media (Facebook, Instagram, Linkedin, itd.).
- Planowanie i kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników efektywności.
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii typu social ads (FB, Instagram).
- Monitoring i moderacja aktywności na zarządzanych profilach.
- Analiza zrealizowanych kampanii.
- Monitorowanie działań konkurencji.