🤓 Content Creator / Copywriter
Undisclosed salary
🌍 ARAMAZ AGENCJA BTL SP. Z O.O | Komornicka, 27, Poznań
🖥 http://www.hands.pl#AGENCJAREKLAMOWA, #COPYWRITER, #B2B
Jesteśmy agencją reklamową, która od 20 lat wspiera Klientów w działaniach marketingowych. Pracowaliśmy m.in. dla takich firm jak: Eurocash, Kompania Piwowarska, Volkswagen, Intermarche, Bank Millenium czy TUI. Szukamy zarówno młodych talentów, jak i doświadczonych ekspertów!
Kto obecnie jest potrzebny w naszym zespole?
HEAD OF CONTENT / COPYWRITER
\Miejsce pracy: Poznań, ul. Komornicka 27 (Górczyn)
Wymiar pracy: B2B
Co możemy Ci zaoferować?
- Prestiżowe projekty – pracujemy dla uznanych w Polsce i na świecie marek. Każdy chce je mieć w swoim osobistym portfolio!
- Tryb Home office – dla wspólnego bezpieczeństwa i wygody znaczną część
- tygodnia pracujemy zdalnie!
- Komfortowe biuro – mamy pięknie urządzone, przestrzenne biuro, gdzie każdy znajdzie dla siebie zaciszne miejsce! Latem możesz pracować i odpoczywać w naszym ogrodzie, a zimą przy kominku!
- Work-life balance – szanujemy czas naszych pracowników, bo wiemy, że praca kreatywna wymaga świeżej głowy!
- Nieformalną atmosferę – w naszym zespole panują przyjacielskie, zdrowe relacje. Organizujemy też spotkania integracyjne. Dodatkowo nie musisz pamiętać o dress codzie!
- Atrakcyjne wynagrodzenie – poza miesięczną pensją możesz również liczyć na premie od zrealizowanych z sukcesem projektów!
Jaki jest nasz idealny kandydat?
- Ma doświadczenie w pracy przy projektach marketingowych.
- Posiada własne portfolio kreatywne, które może nam zaprezentować!
- Potrafi myśleć strategicznie, ale także narzędziowo realizować zadania.
- Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Potrafi pracować w zespole oraz nim zarządzać.
- Jest samodzielny, decyzyjny i zorientowany na rozwiązywanie problemów.
- Posiada rozwinięte kompetencje miękkie.
Jakie będą Twoje zadania?
- Przygotowywanie kreatywnych koncepcji komunikacji reklamowej (content, video, ATL, BTL, digital, social).
- Samodzielne tworzenie materiałów content marketingowych.
- Koordynowanie pracy zespołu kreatywnego (4 osoby – graficy oraz copywriterzy).
- Współpraca z działem Account Managers w obszarze strategii komunikacji.