🤓 Senior Customer Success Specialist
4 500 - 5 000 PLN brutto
🌍 Aurero | Wyszyńskiego 29, Łódź
🖥 http://www.aurero.com#CustomerSuccess, #SaaS, #Support
Senior Customer Success Specialist (zdalnie)
Aurero to aplikacja typu SaaS, dedykowana placówkom ochrony zdrowia oraz ośrodkom badań klinicznych. Kompleksowe narzędzie wspierające personel medyczny w codziennej pracy.
Aurero to aplikacja typu SaaS, dedykowana placówkom ochrony zdrowia oraz ośrodkom badań klinicznych. Kompleksowe narzędzie wspierające personel medyczny w codziennej pracy.
Do naszego zespołu poszukujemy energicznej, kreatywnej i pełnej entuzjazmu osoby na stanowisko Senior Customer Success Specialist.
Czym będziesz się zajmował w Aurero?
- koordynował pracę zespołu supportu, dbał o standardy obsługi zgłoszeń klientów;
- tworzył i optymalizował procesy onboardingowe nowych użytkowników systemu;
- sprawował opiekę okołowdrożeniową oraz wdrażał nowych użytkowników do pracy z systemem;
- prowadził szkolenia z obsługi systemu dla nowych użytkowników oraz dla nowych członków zespołu Aurero;
- rozwiązywał problemy użytkowników aplikacji;
- planował i realizował edukację klientów z obsługi systemu Aurero, czyniąc ich pracę z aplikacją efektywną i satysfakcjonującą;
- utrzymywał i rozwijał bazę wiedzy o content powiązany z produktem oraz optymalizował tak, aby wdrażanie nowych użytkowników przebiegało szybciej i przyspieszało proces supportu;
- ściśle współpracował z zespołem QA oraz innymi działami firmy w celu utrzymania najwyższego zadowolenia klienta.
To właśnie Ciebie szukamy, jeśli:
- masz na swoim koncie min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta;
- masz doświadczenie w koordynowaniu procesów pracy zespołu supportu;
- organizowałeś pracę zespołu;
- pracowałeś z produktami typu SaaS;
- cechuje Cię samodzielność;
- szybko się uczysz i z prędkością światła opanowujesz wiedzę okołotechnologiczną;
- znasz nowoczesne metody przekazywania wiedzy online oraz potrafisz je wdrażać;
- jesteś kreatywny i aktywny w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań;
- uwielbiasz podejmować wyzwania i realizować zamierzone cele.
Mile widziane:
- znajomość narzędzi wykorzystywanych w pracy supportu, np. Freshdesk, Livechat, Jira;
- doświadczenie w branży medycznej.
Oferujemy:
- pracę zdalną, w zespole w pełni zdalnym;
- wynagrodzenie od 4,5 do 5 tys. brutto, w zależności od doświadczenia;
- możliwość wyboru formy zatrudnienia oraz elastyczne godziny pracy;
- pracę pełną wyzwań, w startupowej atmosferze.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- będziesz częścią zgranego zespołu, wspierającego się wzajemnie i nastawionego na współpracę;
- wspieramy rozwój pracowników - będziesz mieć możliwość realizacji swoich pomysłów, wdrażania nowych rozwiązań oraz wzięcia udziału w różnych projektach;
- będziesz pracował w komfortowym, niekorporacyjnym środowisku z nieformalną komunikacją.