🤓 Support Specialist
Undisclosed salary
🌍 CrazyCall | św Mikołaja 8-1, Wrocław
🖥 http://crazycall.com#sales, #support, #customerservice
Cześć,
Jesteśmy młodą firmą prosto z centrum Wrocławia tworzącą oprogramowanie w chmurze. Obecnie poszukujemy młodych i empatycznych osób do naszego zespołu obsługi klienta.
Twoim głównym zadaniem będzie obsługa klientów z całego świata poprzez czat, email i telefon, a w tym udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące naszej aplikacji, pomoc w poruszaniu się po naszej stronie i korzystaniu z oprogramowania, rozwiązywanie najprostszych problemów związanych z naszą aplikacją, dokładne opisywanie i przekazywanie zgłoszeń na drugą linię, współpraca z zespołem sprzedaży i deweloperami, śledzenie zmian zachodzących w aplikacji oraz pomoc w jej rozwoju.
CZEGO OCZEKUJEMY:
Jesteśmy młodą firmą prosto z centrum Wrocławia tworzącą oprogramowanie w chmurze. Obecnie poszukujemy młodych i empatycznych osób do naszego zespołu obsługi klienta.
Twoim głównym zadaniem będzie obsługa klientów z całego świata poprzez czat, email i telefon, a w tym udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące naszej aplikacji, pomoc w poruszaniu się po naszej stronie i korzystaniu z oprogramowania, rozwiązywanie najprostszych problemów związanych z naszą aplikacją, dokładne opisywanie i przekazywanie zgłoszeń na drugą linię, współpraca z zespołem sprzedaży i deweloperami, śledzenie zmian zachodzących w aplikacji oraz pomoc w jej rozwoju.
CZEGO OCZEKUJEMY:
- biegłej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie, jak i w piśmie (mile widziane również inne języki)
- min rocznego doświadczenia w pracy w dziale customer service
- możliwości podjęcia pracy na pełen etat, również z możliwością prazy zdalnej jeśli mieszkasz w innym mieście lub kraju!
- samodyscypliny i umiejętności pracy zdalnej
- szczerej chęci udzielania pomocy naszym klientom
- zdolności prowadzenia przyjaznych i profesjonalnych konwersacji z klientami zagranicznymi
- wysokiej kultury osobistej
- cierpliwości i wyrozumiałości w sytuacjach stresowych
- skrupulatności w opisywaniu zgłoszeń oraz dokładnej analizy zgłaszanych problemów
- umiejętności pracy w zespole
- gotowości do pracy w różnych systemach zmianowych (praca obejmuje trzy zmiany, po 8 godzin każda, część w weekendy, z przerwami pomiędzy zmianą i ilością dni wolnych zgodnie z wszystkimi kalendarzami pracy)
CO OFERUJEMY:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
- pomoc w wykonywaniu obowiązków, zwłaszcza w pierwszych tygodniach pracy
- profesjonalne szkolenie merytoryczne dotyczące obsługi klienta oraz technicznej znajomości aplikacji
- w miarę możliwości elastyczny grafik