🤓 SEM Specialist / Senior SEM Specialist
5 000 - 8 500 PLN netto
🌍 Cube GROUP | Puławska 99a, Warszawa
🖥 https://www.cubegroup.pl/#digitalmarketing, #socialmedia, #sem
Czy w obecnej pracy jako specjalista od Google Ads czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? Albo może pracujesz u klienta, ale szukasz większej różnorodności w kampaniach? Czujesz, że w dynamicznym środowisku odnajdziesz się jak ryba w wodzie? :) To koniecznie doczytaj do końca i zobacz, co możemy wspólnie zdziałać, jeśli dołączysz do nas jako SEM Specialist 😊
TWOJE ZADANIA:
- Powierzymy w Twoje ręce samodzielne tworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii w wyszukiwarkach (głównie Google Ads) i sieciach reklamowych dla Klientów agencji - współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja;
- Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
- Na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla Klientów potencjalnych;
- Liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z Google Ads oraz implementować je;
- Nierzadko SEM Social będzie jednym z wielu kanałów, w których Twój klient będzie prowadził działania - na co dzień więc też będziesz współpracować z ekspertami z innych działów.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
- Posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia w Google Ads zdobytego w agencji SEO/SEM lub po stronie klienta - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
- Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji różnych typów kampanii (leady, sprzedaż, wizerunek, traffic);
- Masz wiedzę z zakresu obsługi narzędzi Google Ads, Google Analytics; znajomość ekosystemów innych sieci;
- Posiadasz certyfikaty Google lub innych sieci; wiedza z Facebook Ads będzie dodatkowym atutem
- Obsługujesz platformy technologiczne: Search Ads 360 lub podobne;
- Szybko i sprawnie tworzysz rozbudowane struktury kampanii Google Ads;
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne; PowerPoint);
- Znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym;
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów,;
- Jeśli ukończyłeś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne, będzie to Twój dodatkowy atut;
- Jeśli masz certyfikat DIMAQ, to również będzie to Twój dodatkowy atut.
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów 😉
- Przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych inicjatyw digital oraz współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in. Strategia, Client Service - to oni koordynują wszystkie działania dla Klientów, Analityka, Programmatic, Content Marketing, E-mail, Afiliacja);
- Szybkie możliwości rozwoju (mamy status Google Premier Partner, szkolimy się z Google i testujemy wiele nowości przed innymi), zespół pełen ekspertów z róznych branż i w obszarze kampanii performance'owych
- Przyjazne środowisko pracy oraz zespół, dla którego branża internetowa i digital marketing to prawdziwa pasja;
- Obecnie pracujemy 100% zdalnie, docelowo w modelu hybrydowym z przewagą pracy zdalnej w Warszawie lub Gdańsku. Jesteśmy otwarci również na kandydatów pracujących 100% zdalnie z dowolnego miejsca w Polsce;
- Praca jest możliwa z biura w:
WARSZAWIE, na Mokotowie. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office, u nas w biurze pogłaszczesz psa naszego CTO Fafika – obaj co dzień są na miejscu (możesz też przyprowadzić swojego 😊). Lubisz na chwilę dotlenić się spacer po parku w trakcie przerwy? Załatwione – jesteśmy blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). 😊 W pobliżu mamy piekarnie-cukiernię, aptekę i jedzonko: zjesz na miejscu np. w Thai Long (nasz Dział SEM & Social poleca), Bistro Olkuska (Dział Strategii, Grafiki i PR zachwycają się jedzeniem, winem i mega przytulną atmosferą)). A jak lubisz produkty eko, to mamy też taki hicior w pobliżu jak najprawdziwszy bazar – Bazar Olkuska, czego tam nie ma!
GDAŃSKU, biuro obok Dworca Głównego, Zieleniak. Tu stacjonują 3 nasze działy i nasza warszawska ekipa trochę im zazdrości Morza na co dzień ;) I tego, że wieczorem mogą przybić piątkę z Neptunem na Starówce, pospacerować wzdłuż Motławy (tak jak za każdym razem podczas pobytu tam robi to nasz COO Czarek) czy wsunąć gofra na molo w Sopocie :) Jeśli wybierasz pracę w Warszawie, też możesz czasem popracować zdalnie z biura w Gdańsku :) - Last but not least: wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę, benefity: opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport.
Przebieg rekrutacji:
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
6) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
6) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)