🤓 Growth Hacker
6 000 - 8 500 PLN brutto
🌍 Digital Heart | Prosta 20, Warszawa
🖥 http://digitalheart.pl#growthhacking, #digitalmarketing, #analytics
Jesteśmy pasjonatami. Kochamy technologię i to, jakie możliwości daje. I z tej miłości wzięło się Digital Heart – żeby być blisko marketingu internetowego, i jednocześnie wspierać online’owe biznesy w starcie i wzroście. Współpracujemy z firmami technologicznymi, e-commercami i startupami - czyli bliżej innowacji się nie da.
Szukamy kogoś takiego jak my. Kogoś, kto oddał serce digitalowi, uwielbia nowinki, a w Internecie czuje się jak ryba w wodzie. Kto będzie rozwijał się razem z nami, sprawdzał, testował, miał zajawkę na to, co robi.
Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku?
- Planowanie i realizacja kampanii marketingu online dla naszych techowych klientów tzn. tworzenie wielokanałowych działań z wykorzystaniem: reklam, komunikacji przez content, automatyzacji, stron www i narzędzi oraz wiedzy o użytkownikach i danych.
- Analizowanie efektywności powyższych, testowanie nowych rozwiązań i odpowiednia optymalizacja wyników tak, by realizować założone cele.
- Udział w tworzeniu i egzekucji strategii wielokanałowych, od badań potrzeb użytkownika po budowanie lejków konwersji.
- Bliska współpraca z Klientami w zakresie obsługi i diagnozy potrzeb. Proponowanie nowych rozwiązań i bycie “single point of contact” dla Klienta.
- Praca z Klientem in-house, w jego biurze (przez część tygodnia).
Czego oczekujemy?
Nie musisz lubić Gwiezdnych Wojen, jednak miłość do technologii jest wysoce wskazana. A poza tym:
- Masz doświadczenie (ok. 2 lat) w prowadzeniu całościowych projektów marketingowych, w których odpowiadałaś(-łeś) za ostateczny rezultat, najlepiej w FinTechu.
- Pracowałaś(-łeś) w agencji albo przy produkcie technologicznym.
- Biegle posługujesz się narzędziami marketingowymi takimi jak: Google Ads lub Facebook Business Manager, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Analytics, Mixpanel, Hotjar, Intercom, Active Campaign, User.com, Sendinblue, MailerLite, Mailchimp, WooCommerce, Shopper, Shopify, Wordpress, Elementor, Landingi, Wix, SEMRush, yoast demio, clickmeeting, getresponse.
- Potrafisz wyciągać wnioski z danych tak, żeby usprawniać działania.
- Wiesz jak testować, generować ruch, hackować wzrost bazy użytkowników dzięki sprytnym rozwiązaniom.
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1.
DODATKOWO
- Budowa Gwiazdy Śmierci (znaczy konwersji) to dla Ciebie tylko kolejna machina do zbudowania. Bierzesz pełną odpowiedzialność za efekty swojej pracy i wiesz co robisz (przez większość czasu).
- Potrafisz myśleć całościowo o produkcie, ale swoje decyzje zawsze opierasz na mrówczym procesie analizowania.
- Jeśli trzeba wykiwać Najwyższy Porządek, znajdziesz na to sposób. Po polsku: szukasz rozwiązań, zamiast załamywać ręce.
- Wybrałaś(-eś) stronę mocy. Jesteś przekonana(-y), że marketing internetowy to Twoja działka – po prostu lubisz to, co robisz!
- Moc, każdą, trzeba ćwiczyć. Z założenia wolimy otaczać się ludźmi mądrzejszymi niż my sami, aby wciąż się uczyć. Ty musisz chcieć się rozwijać - stale się dokształcasz, interesujesz się nowinkami, wyszukujesz nowe narzędzia.
- Jesteś elastyczna(-y) prawie tak samo jak sierść Wookiego na wietrze – jesteśmy młodą organizacją i przed nami zapewne więcej zmian niż powtórzeń „Call on me” w piosence Erica Prydza.
- Jesteś niczym Yoda tego Growth Hackingu - potrafisz tłumaczyć, komunikować się i nie stresujesz się podczas pracy z Klientem.
- Optymalizacja to Twoje drugie imię - nigdy nie spoczywasz na laurach, zawsze szukając przestrzeni do poprawy.
Co oferujemy w zamian?
- Bardzo duży wpływ na kształt i kierunek rozwoju firmy – jesteśmy młodzi i otwarci na sugestie. Szukamy partnerów do pracy, a nie wykonawców poleceń. Przed nami wybór dostawców benefitów, systemu premiowego i szkoleń wewnętrznych – nie wyobrażamy sobie podejmować takich decyzji za Twoimi plecami.
- Odpowiedzialność za projekty end-to-end.
- Dobieranie swoich obszarów - jeśli w toku współpracy uznasz, że są działki które kochasz, ale są też takie, których nienawidzisz, będziesz mogła(-ógł) zająć się tymi pierwszymi.
- Współpracę w ekosystemie Startupowym, który daje dostęp do szkoleń, wydarzeń i programów, z których sama(sam) będziesz czerpać (nie tylko skille marketingowe).
- Rozwój Twoich kompetencji marketingowych – przychodząc do nas dostajesz dostęp do całego naszego know-how, którym będziemy dzielić się z Tobą od pierwszego dnia.
- Luźne środowisko pracy, z ludźmi, którzy jarają się tym co robią.
- Pracę w modelu hybrydowym, częściowo z domu a częściowo z biura (naszego lub Klienta).
- Wynagrodzenie 6000 -85000 zł brutto na umowie zlecenia (na okresie próbnym). Później preferujemy współpracę B2B, ale możemy być elastyczni.
- Wszystkie narzędzia potrzebne do pracy.
- Świeże dostawy memów i suchych żartów.