🤓 Starszy Specjalista ds. Marketingu
Undisclosed salary
🌍 Dziesiątka Finanse | Królewska 18, Warszawa
🖥 https://www.dziesiatka.pl/#marketing, #warszawa, #dziesiatka
W związku z dynamicznym rozwojem spółki Dziesiątka Finanse Sp. z o.o. wchodzącej w skład Grupy Credit Royal, działającej w branży usług finansowych poszukuje kreatywnego kandydata na stanowisko:
Starszy specjalista ds. marketingu
miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych, folderów, ulotek i gazetek firmowych.
- Współpraca z Działem Sprzedaży, Działem Obsługi Klienta w Spółce.
- Współpraca i kontakt z zewnętrznymi podmiotami, tj. drukarniami, portalami, lokalnymi gazetami.
- Obsługa i czuwanie nad aktualizacją stron internetowych i portali społecznościowych Spółki oraz spółek wchodzących w skład Grupy Credit Royal.
- Przygotowywanie artykułów i materiałów prasowych.
- Opracowywanie planów, akcji i strategii marketingowych.
- Prowadzenie działań efektywnościowych w obrębie digital marketing.
- Realizacja kampanii performanceowych z wykorzystaniem Google Ads, Facebook Ads, programmatic, afiliacja, mailing itd.
- Rozwój narzędzi sprzedaży w kanałach cyfrowych.
- Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywnościowych w digital marketingu.
- Realizacja zaplanowanych celów sprzedażowych w kanale cyfrowym i podejmowanie inicjatyw w przypadku ich zagrożenia.
- Przygotowanie, wykonanie oraz dystrybucja materiałów marketingowych do sieci sprzedaży i klientów.
- Dbanie o wizerunek Spółki w zakresie PR.
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Laptop, telefon komórkowy.
- Ścieżkę rozwoju oraz pakiet szkoleń wewnętrznych.
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
- Wsparcie przełożonych oraz zespołu.
- Realny wpływ na strategię marketingową.
- Miłą atmosferę pracy w sprawnie funkcjonującym zespole.
Nasze wymagania?
- Wykształcenie z zakresu marketingu, ekonomii lub kierunków pokrewnych.
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z marketingiem.
- Doświadczenie w planowaniu budżetu marketingowego i budowaniu strategii sprzedażowo-marketingowej w digital marketingu.
- Umiejętność skutecznego łączenia komunikacji digital marketingowej.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Biegłe posługiwanie się narzędziami analitycznymi, jak Google Analytics, Google Data Studio, Google Optimize oraz wiedza w zakresie SEM, SEO i UX.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2).
- Znajomość technik i narzędzi marketingowych.
- Rzetelność, dokładność i terminowość w realizacji zadań.
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.