return to list

🤓 Senior SEO Specjalista

6 700 - 8 000 PLN brutto

🌍 ECHO Marketing | Wólczańska 143, Łódź

🖥 http://echomarketing.pl

#SEO, #Specjalista, #digitalmarketing

O nas 


Jesteśmy agencją Digital Marketingu z siedzibą w ścisłym centrum Łodzi działającą dla klientów w całej Polsce. 

Tworzymy nietuzinkową kolekcję osobowości i kompetencji. Pięknie się od siebie różnimy, jednak w kluczowych sprawach jesteśmy do siebie podobni – nastawieni na „tak”, dumni z faktu „dowożenia rezultatów”. Stawiamy na partnerskie relacje, do których podchodzimy długodystansowo. Wierzymy w ludzi i inwestujemy w nich. Na nudę i nieciekawe small talki na pewno nie ma z nami szans!  

Opis stanowiska 


Poszukujemy osoby, która zna logikę działania Googlebotów i potrafi projektować oraz optymalizować architekturę informacji serwisu. Która doskonale zna zasady webwritingu, potrafi ocenić jakość treści i jej zgodności z wymogami wyszukiwarek i ich algorytmów. Która rozumie, że stały wzrost widoczności oraz ruchu na stronie to tylko połowa sukcesu i kluczowe jest nastawienie na poprawę konwersji. 

Jeżeli SEO to Twoja zawodowa pasja, wiesz jak być krok przed konkurencją, umiesz myśleć analitycznie i wdrażać plan w realizację — aplikuj — szukamy osoby takiej, jak Ty.  

Co będzie należało do Twoich obowiązków? 


  1. Kreowanie, realizacja i optymalizacja strategii SEO dla serwisów kluczowych klientów ECHO, przede wszystkim firm z branż technicznych, produkcyjnych,
  2. aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększenie widoczności serwisów klientów w wyszukiwarkach i wzrost konwersji z tego kanału,
  3. monitorowanie i analizowanie danych (m.in. dotyczących ruchu i ścieżek użytkowników, potencjału wyszukiwań słów kluczowych oraz trendów, działań SEO konkurencji); na ich podstawie wyciąganie wniosków, przygotowywanie wytycznych i rekomendacji;
  4. tworzenie wytycznych i odbiór treści od współpracujących copywriterów,
  5. wykonywanie audytów serwisów internetowych,
  6. prowadzenie ewaluacji projektów, monitorowanie jakości, efektywności oraz rentowności prowadzonych prac.
 

Damy Ci:

 
  1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B,
  2. przejrzysty system wynagrodzeń; zarobki adekwatne do wiedzy, doświadczenia umiejętności i osiąganych wyników w przedziale między 6 700 zł a 8 000 zł brutto (zależnie od kwalifikacji i typu umowy),
  3. bezpośredni wpływ na kształtowanie oferty w obszarze SEO i proces realizacji,
  4. stałą i bezpośrednią współpracę z ekspertem w obszarze SEO z wieloletnim doświadczeniem;
  5. współpracę w zespołach międzyusługowych, realizujących projekty dla klienta,
  6. możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń w obszarze SEO, jak i doskonalenia kompetencji miękkich,
  7. potrzebny sprzęt i niezbędne narzędzia, abyś odniósł sukces w swojej pracy,
  8. pracę w doświadczonym, dynamicznym zespole, w swobodnej i życzliwej atmosferze,
  9. pakiet medyczny Luxmed, kartę MultiSport (dla zatrudnionych na UoP),
  10. elastyczne godziny pracy - możesz rozpoczynać pracę między 7:00 a 9:00,
  11. krótkie piątki” – pracę kończymy już o 13.30 🙂
  12. elastyczne podejście do pracy zdalnej, pozwalające na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu,
  13. biuro w centrum Łodzi, w budynku klasy A Zielony by Synergia.
 

Czego oczekujemy?

 
  1. Minimum 3-letniego praktycznego doświadczenia w optymalizacji serwisów pod kątem wyszukiwarek popartego wynikami w samodzielnie realizowanych projektach (warunek konieczny),
  2. doświadczenia w pracy agencyjnej lub pracy po stronie klienta, gdzie jednym z zadań była współpraca z agencjami zewnętrznymi,
  3. doskonałej znajomości technik optymalizacji serwisów pod kątem SEO i bieżących trendów w tym obszarze,
  4. doskonałej znajomości zasad webwritingu oraz umiejętność oceny jakości treści, jej redakcji i korekty pod kątem zgodności z wymogami algorytmów wyszukiwarek,
  5. strategicznego podejścia do realizowanych kampanii,
  6. umiejętności analizowania danych oraz trafnego wyciągania wniosków z dostępnych liczb, raportów oraz narzędzi,
  7. samodzielności i inicjatywy w działaniu,
  8. dobrej organizacji czasu pracy, terminowości i dokładności,
  9. komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. na poziomie B1),
  10. chęci do ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji,
  11. dobrych zdolności komunikacyjnych,
  12. pozytywnego nastawienia.

Jakie narzędzia powinieneś znać?

  1. Narzędzia Google: Analytics, Search Console, Keyword Planner, Data Studio,
  2. Screaming Frog, Senuto, SearchMetrics, Ahrefs, Clusteric (praktyczna znajomość),
  3. standardy aplikacji webowych: HTML 5, CSS, JS  oraz CMS (WordPress/Prestashop/Magento) — w stopniu umożliwiającym samodzielne prowadzenie działań pozycjonerskich,
  4. pakiet MS Office, Google Workspace (Arkusze, Dokumenty, Prezentacje),
  5. mile widziana znajomość dowolnego języka programowania (C#, Java, Python, R script, JavaScript, HTML 5) w celu automatyzacji swoich codziennych działań.


Wyznajemy zasadę, że droga powstaje, gdy idziesz — możesz mieć pewność, że w ECHO dostaniesz szansę, by rozwijać się przynajmniej tak szybko jak nasza firma. Nie rzucamy słów na wiatr. Już w początkowym okresie współpracy zrobimy Ci test FRIS®, dzięki któremu poznasz swój styl myślenia i działania, a my upewnimy się, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i dobrze wpasujesz się w nasz zgrany zespół.

Szerokim łukiem omijamy korporacyjne zwyczaje. Poza swobodną i życzliwą atmosferą możesz liczyć na elastyczne podejście do systemu pracy zdalnej oraz atrakcyjne zarobki adekwatne do posiadanej wiedzy, doświadczenia, umiejętności oraz osiąganych wyników.