return to list

馃 Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Undisclosed salary

馃實 Edrone | Lekarska 1, Krak贸w

馃枼 http://edrone.me

#support, #IT

edrone  to pierwszy eCRM zaprojektowany dla eCommerce. Dostarczamy zaawansowane rozwi膮zania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, kt贸re s膮 艂atwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowa艅 klient贸w (Customer Intelligence) i zaanga偶owaniu ich (Marketing Automation) za pomoc膮 kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.

Do dzia艂u Customer Success szukamy Specjalisty ds. Wsparcia Klienta.

 Do g艂贸wnych obowi膮zk贸w na tym stanowisk b臋dzie nale偶a艂o:

Poszukiwane kompetencje:


Umiej臋tno艣ci - mi艂o mie膰:

Oferujemy: