馃 Customer Success | Customer Care
Undisclosed salary
馃實 Evenea | 艁ucka 18, Warszawa
馃枼 https://evenea.pl/#success, #cs, #customer
Evenea, marka kt贸ra pomog艂a ponad milionowi klient贸w zmienia swoje oblicze. Dzi艣 jeste艣my liderem wydarze艅 biznesowych w Polsce a naszym celem jest stworzenie globalnie rozpoznawalnej marki, kt贸ra najskuteczniej wspiera organizator贸w praktycznie wszystkich rodzaj贸w wydarze艅. Jako zesp贸艂 dotychczas tworzyli艣my takie marki jak: Wolves Summit, See Bloggers, czy Sales Gate. Dzi艣 poszukujemy os贸b, kt贸re wraz z nami podejm膮 kolejne wyzwania zwi膮zane z dynamicznym rozwojem marki Evenea. Stawiamy na rozw贸j talent贸w i indywidualn膮 艣cie偶k臋 rozwoju. Dla nas to nie tylko s艂owa. Bardzo mocno stawiamy na dzia艂anie zorientowane na cel.
Jeste艣my m艂odym, dynamicznym i bardzo szybko rozwijaj膮cym si臋 zespo艂em, stawiaj膮cym na dobr膮 atmosfer臋 pracy, kt贸r膮 tworzy mocno zmotywowany i zaanga偶owany zesp贸艂 zorientowany na sprzeda偶 i marketing, wykorzystuj膮c najnowsze trendy w tych obszarach.
Je偶eli lubisz stale si臋 rozwija膰 i podnosi膰 sobie poprzeczk臋, mie膰 kontakt z du偶膮 ilo艣ci膮 ludzi, kochasz wyzwania i du偶膮 dynamik臋 pracy oraz chcesz w szybkim czasie zobaczy膰 wysokie wyniki i namacalne efekty swojej pracy i przy okazji otrzyma膰 wynagrodzenie adekwatnie zmieniaj膮ce si臋 wraz z Twoimi umiej臋tno艣ciami, to oznacza, 偶e by膰 mo偶e szukamy w艂a艣nie Ciebie!
Wymagania:
- nastawienie na ch臋膰 pomocy klientowi w osi膮gni臋ciu sukcesu
- umiej臋tno艣膰 diagnozowania oraz rozwi膮zywania problem贸w po stronie u偶ytkownika
- praktyczna znajomo艣膰 aplikacji u偶ytkowych w tym Microsoft Office lub Google Apps
- sumienno艣膰, komunikatywno艣膰 i cierpliwo艣膰
- wysoka kultura komunikacji pisemnej z klientami
- cierpliwo艣膰 i pozytywne nastawienie podczas kontaktu z klientem
- umiej臋tno艣膰 szybkiego uczenia si臋 nowych aplikacji
- znajomo艣膰 j臋z. angielskiego
- wcze艣niejsze do艣wiadczenie z wdra偶aniem klient贸w online - onboarding mile widziane
- dodatkowe zainteresowanie i wiedza z zakresu nowych technologii oraz IT b臋dzie mile widziana
- znajomo艣膰 systemu ticketowego, wcze艣niejsze do艣wiadczenie z ZenDesk albo Hubspot b臋dzie dodatkowym atutem
Obowi膮zki:
- pomoc klientom w Evenea w wykorzystaniu w pe艂ni mo偶liwo艣ci systemu
- wdra偶anie klient贸w po zakupie i rozpocz臋ciu korzystania z systemu
- wsp贸艂praca z pozosta艂ymi Dzia艂ami w ramach realizowanego wsparcia dla U偶ytkownik贸w
- obs艂uga 1 linii wsparcia u偶ytkownik贸w
- monitoring systemu ticketowego i pomoc organizatorom
- wsparcie dla klient贸w, zespo艂u wewn臋trznego oraz wy偶szej kadry kierowniczej
Oferujemy:
- szybki rozw贸j w m艂odym i niezwykle dynamicznym zespole
- praktyczne szkolenia podnosz膮ce kompetencje (uczymy si臋 od najlepszych z Europy i USA)
- dofinansowanie do aktywno艣ci sportowych
- doskonalenie i nauka j臋zyka angielskiego
- nastawienie na rozw贸j osobisty oraz zespo艂owy
- dofinansowanie do pakietu Multisport
- dofinansowanie do pakietu Medicover